Είναι ίσως η διαχρονική απαίτηση όλων όσων παίζουν Football Manager. Η βελτίωση της απεικόνισης των αγώνων στο 3d απαιτεί πολλή δουλειά από τους προγραμματιστές. Στο FM22 υπάρχουν νέες αλλαγές προς την κατεύθυνση της καλύτερης δυνατής απεικόνισης των αγώνων.
Κάθε χρόνο η ομάδα που είναι επιφορτισμένη με την βελτίωση της match engine προσπαθεί να πλησιάσει ακόμα περισσότερο στη δημιουργία της καλύτερης δυνατής προσομοίωσης των αγώνων ποδοσφαίρου. Τα τελευταία χρόνια καταγράφηκαν μικρές αλλαγές από παιχνίδι σε παιχνίδι, σε ένα ή δύο τομείς. Φέτος έγιναν αρκετές «επεμβάσεις».
Στο επίκεντρο όλων αυτών των βελτιώσεων βρίσκεται η νέα match engine, η οποία κάνει πρεμιέρα στο FM22. Όλα ξεκινούν από το νέο τρόπο καταγραφής κινήσεων των ποδοσφαιριστών, που βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση. Το μεγάλο ζητούμενο δεν είναι άλλο από το να μπορεί η match engine να μοιάζει όλο και περισσότερο με έναν πραγματικό αγώνα ποδοσφαίρου.
New Animation Engine
Μέσω νέων δεδομένων, έγινε προσπάθεια καταγραφής και εισαγωγής πιο ρεαλιστικών κινήσεων και αντιδράσεων των ποδοσφαιριστών κατά τη διάρκεια των αγώνων
Dribbling
Στο FM22 έγινε προσπάθεια ώστε αφενός να παρουσιαστούν στο παιχνίδι περισσότερες κινήσεις των ποδοσφαιριστών που θέλουν να ντριμπλάρουν αλλά και μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, να λαμβάνονται καλύτερες αποφάσεις όχι μόνο για την ντρίμπλα αλλά γενικά για την διαχείριση καταστάσεων ένας εναντίον ενός
Pressing
Στο FM22 έγινε προσπάθεια ως η τεχνητή νοημοσύνη να αποφασίσει σωστά για τον τρόπο που θα πιέζει τον αντίπαλο, κάτι που είναι σύνθετο και έπρεπε να ληφθούν μια σειρά από παράμετροι.
Wide Centre Backs
Στο FM22 έρχεται ένας νέος ρόλος, αυτός του Wide Centre Back. Πρόκειται για τον ρόλο που έχει ο ακραίος κεντρικός αμυντικός, σε σύστημα με τρεις στόπερ.