Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Football Manager Ελληνική Κοινότητα

O Miles Jacobson απαντάει στο fmgreece.gr!

Λίγες μόνο μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του Football Manager 2013 και ενώ οι περισσότεροι  παίζουμε ήδη το beta, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μερικές ερωτησούλες στον Miles Jacobson της Sports Interactive! Οι απαντήσεις του είναι πολύ ενδιαφέρουσες, ειδικά για θέματα που “καίνε” τους Έλληνες fans του παιχνιδιού!
 

Είναι η ελληνική γλώσσα στα σχέδιά σας για τον επόμενο χρόνο;

Αυτό εναπόκειται στους φίλους μας στην Ελλάδα – χρειάζεται να χτυπήσουμε συγκεκριμένα νούμερα πωλήσεων στις χώρες, πριν μπορέσουμε να προσθέσουμε γλώσσες και στην Ελλάδα υπολειπόμαστε περίπου 20% αυτού που χρειάζεται. Αν ένα μικρό ποσοστό όσων παίζουν το παιχνίδι μας πειρατικό στην χώρα, το αγόραζαν αντί να το “κατεβάζουν” παράνομα, τότε θα προσθέταμε την Ελληνική γλώσσα.

Θα σκεφτόσασταν να βάλετε και το Πρωτάθλημα Κύπρου ως playable;

Δεν είναι στα σχέδιά μας να προσθέσουμε επιπλέον πρωταθλήματα από επιπλέον χώρες. Είναι πια εύκολο στους χρήστες να προσθέσουν διοργανώσεις μόνοι τους, χρησιμοποιώντας τον data editor και να τις μοιραστούν με όποιον θέλουν

 

Ποια είναι η πρώτη σου ανάμνηση από το πρώτο παιχνίδι της σειράς, 20 περίπου χρόνια μετά;

Παλεύω να θυμάμαι τι έκανα την προηγούμενη εβδομάδα, πόσο μάλλον 20 χρόνια πριν! Θυμάμαι ότι ήταν αργό (στον Atari ST μου) και επίσης θυμάμαι πόσο με απορροφούσε το παιχνίδι και πόσο δενόμουνα με τους παίχτες που έπαιρνα στην ομάδα μου.

Στην Sports Interactive συνεργάζεστε με παίχτες, προπονητές και δημοσιογράφους για να βελτιώσετε τα αντίστοιχα στοιχεία του παιχνιδιού;

Μιλάμε με παίχτες, προπονητές και managers (τόσο στην Αγγλία όσο και σε άλλες χώρες), μέλη ΔΣ ομάδων, scouters και ατζέντηδες

Τι θα ήθελες εσύ προσωπικά να έχει το FM2013, αλλά δεν υπάρχει ακόμα στο παιχνίδι;

Από άποψη σχεδιασμού, δουλεύω ήδη πάνω στο FM14, 15 και 16. Οπότε, γύρω στα … 2000 πραγματάκια αυτή την στιγμή!

Ποιο παιχνίδι της σειράς θεωρείς ότι άλλαξε την ιστορία της και την εκτόξευσε στην κορυφή;

Ήταν μια αρκετά εξελικτική διαδικασία στην πραγματικότητα. Η προσθήκη αληθινών παικτών στο CM2 ήταν ένα μεγάλο βήμα, η 2D match engine, η εισαγωγή της 3D match engine στην συνέχεια. Πάντως είμαστε στην κορυφή για αρκετό καιρό τώρα και είναι καθήκον μας να σηκώνουμε πιο ψηλά τον πήχη κάθε χρόνο για το παιχνίδι αλλά και για το είδος των Management games

Το Madeira ή Maxim Tsigalko;

Προτιμώ τον Maxim, αφού ήταν πραγματικός! Είναι πολύ κρίμα που οι τραυματισμοί του δεν του επέτρεψαν να πιάσει το full potential του.

Miles Jacobson

Sugar Daddy ή LLM (Lower League Management);

Κανένα από τα 2. Απολαμβάνω το παιχνίδι πολύ περισσότερο όταν παίζω με την ομάδα που υποστηρίζω στην πραγματική ζωή.

Πώς το καταφέρατε να συνεργαστείτε με τις 2 πραγματικές ομάδες που έχουν το Football Manager στις φανέλες τους;

Είμασταν συνεργάτες με την AFC Wimbledon και σπόνσορας στην φανέλα της από την δέυτερη ημέρα της υπάρξής της και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για όσο μας θέλουνε. Με την Watford, γνωρίζω αρκετό κόσμο μέσα στον σύλλογο και είμασταν συνεργάτες με την ομάδα νέων τους για αρκετές σεζόν. Η συμφωνία μαζί τους είχε πολύ νόημα και από εμπορικής πλευράς. Υπάρχουν και πολλές άλλες ομάδες που έχουν το FM στην φανέλα τους και αυτές, αλλά είναι πολύ μικρότερες ομάδες.

Μπορεί η database του παιχνιδιού να είναι εργαλείο για έναν πραγματικό επαγγελματία προπονητή;

Η Everton την χρησιμοποιεί ήδη ως μέρος του δικτύου scouting της, όπως επίσης και μερικές ακόμα ομάδες που δεν αποκαλύπτουμε. Θεωρώ ότι όποια ομάδα δεν χρησιμοποιεί την βάση μας ως σημείο αναφοράς χάνει – έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο scouting στο ποδόσφαιρο και οι Scouts μας είναι γνωστοί ανά τον κόσμο για την ικανότητά τους να ανακαλύπτουν νέα ταλέντα πριν ο υπόλοιπος κόσμος τα πάρει χαμπάρι

Μετά από τόσα χρόνια στην Sports Interactive, είναι μια καριέρα στο Football Manger διασκέδαση ή είναι απλώς δουλειά;

Απολαμβάνω το παιχνίδι πάρα πολύ μετά την κυκλοφορία του. Πριν την κυκλοφορία του είναι δουλειά. Αλλά απολαυστική δουλειά!

Η 3D match engine, παρόλο που έχει βελτιωθεί σημαντικά, ακόμα φαίνεται να της λείπει κάτι, συγκρινόμενη με άλλες ποδοσφαιρικές μηχανές 3D. Είναι εξαιτίας της φύσης του παιχνιδιού ή προσπαθείτε να κρατήσετε τις απαιτήσεις χαμηλά, για τον μέσο χρήστη PC;

Προσπαθούμε όντως να κρατήσουμε τις απαιτήσεις χαμηλά, αλλά ο κύριος λόγος είναι ότι πιστεύουμε ότι το gameplay είναι σημαντικότερο από τα πολύγωνα. Θέλουμε η μηχανή του παιχνιδιού μας να φαίνεται ρεαλιστική.Κάνουμε προσωμοίωση ενός πλήρους ποδοσφαιρικού 90λεπτου, με χρονικές σχισμές που διαρκούν 1/8ο του δευτερολέπτου. Κανένα άλλο παιχνίδι εκεί έξω δεν το κάνει αυτό.

Να αλλάξουμε θέμα: έχει προσπαθήσει να κερδίσεις το Euro με την Εθνική Ελλάδος στο FM;

Όχι, δεν το έχω προσπαθήσει.

Ποια είναι η γνώμη σου για τους Έλληνες παίχτες. Αγοράζεις κανέναν;

Υπάρχουν αρκετοί που θα τρελαινόμουνα να τους υπογράχω, αλλά δεν τους βλέπω να έρχονται στην ομάδα μου! Ο Παπασταθόπουλος και ο Αβραάμ Παπαδόπουλος είναι φανταστικοί αμυντικοί και οι 2. Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος είναι φοβερό Prospect επίσης, το ίδιο και ο Ταχτσίδης. Δεν τους βλέπω να έρχονται στην Championship πάντως.

Θα υπάρχει σίγουρα κάποιο ματς που είδες στην πραγματικότητα και δεν μπορείς να ξεχάσεις. Ποιο; Υπάρχει και κάποιο ματς στο FM που δεν μπορείς να ξεχάσεις;

Πάω σε 2-3 ματς την βδομάδα, οπότε αυτό που θυμάμαι περισσότερο είναι τα συναισθήματα του ποδοσφαίρου παρά το ίδιο το ματς. Το Wimbledon vs Luton (τελικός play off) είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα – το ίδιο το ματς δεν ήταν σπουδαίο, αλλά ποτέ δεν ένοιωσα τόσο έντονα συναισθήματα πιο πριν, καθώς η ομάδα με την οποία εμπλεκόμαστε τόσον καιρό προβιβάστηκε. Και ο τελικός Wtaford vs Bolton στα Play off ήταν το ίδιο σημαντικός για μένα. Καθώς ήταν η τελευταία μέρα της περισυνής EPL, το να κερδηθεί το πρωτάθλημα στο τελευταίο σουτ του ματς, δείχνει γιατί το ποδόσφαιρο είναι τόσο φανταστικό άθλημα.Όσο για το FM; Όλοι οι τελικοί Champions League … ακόμα και όταν τους χάνω!

4 σκέψεις στο “O Miles Jacobson απαντάει στο fmgreece.gr!”

  1. Πωωωωωωωωωωππωππωπω καυτες ερωτησεις.Τον στριμωξατε στην γωνια λεμε…Κανετε και λιγο κριτικη.Δεν βλαπτει.Θα βοηθησει να βελτιωθει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το παιχνιδι.Οι ανθρωποι κοτσαρουν 2 αλλαγες ανανεωνουν την database και περιμενουν καθε χρονο ενα 50αρικο.Ντροπη.Αν αφιερωναν περισσοτερο χρονο στο παιχνιδι και λιγοτερο στην θωρακιση απο την πειρατεια θα ειχανε περισσοτερα κερδη.Γνωμη μου.

    1. Πραγματικά πώς δεν το σκεφτήκαμε να κάνουμε κριτική καθόλου… Ούτε για το 3d είπαμε τίποτα, ούτε για τα Ελληνικά ρωτήσαμε. Αλλά έπρεπε να τον στριμωξουμε στην γωνία τον κύριο Miles, σιγά μην του χρωστάμε κιόλας του αχρείου. Άλλωστε μηπως είναι υπεύθυνος για το καλύτερο παιχνίδι που κυκλοφορεί εκεί έξω; Εμείς έπρεπε να του τα πούμε ένα χεράκι, όπως θα έκανε ο κάθε σωστός μαγκακος. Ακούς εκει να μας υποχρεώνει να του δίνουμε και το 50αρικο κάθε χρόνο. Να ήταν προαιρετικό να αγοράσεις το παιχνίδι, οκ. Αλλα όλοι ξέρουμε ότι είναι υποχρεωτικό. Μαζί σου φίλε

      1. Ελα ρε ψηλε με το καλυτερο παιχνιδι εκει εξω…Το 2008 μπορει.Απο κει και περα εμεινε στασιμο.Και ναι οταν (οταν λεω οχι παντα) σκαω την πενηνταρου θα εχω απαιτησεις.Οπως να μην ειναι αναγκη να εγκαθιστω ξενα προγραμματα στο PC μου για να παιξω.Και να μην χρειαζονται 3 patch για να γινει playable το παιχνιδι.Ειδικα η απαντηση του για το κυπριακο ηταν ενδεικτικη του πως αντιμετωπιζει τον εν δυναμει πελατη.Απαραδεκτος για μενα.

        1. Σεβαστή η άποψή σου έτσι όπως την θέτεις τώρα, αν και διαφωνώ προσωπικά. Αλλά έτσι όπως το έθεσες στην αρχή δεν ήξερα τι άλλο έπρεπε να κάνουμε για να τον στριμώξουμε 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.