Για να παίρνουμε τα πράγματα με τη σειρά.
PegassosTheHellinian wrote:Και μια απόλυτα καλοπροαίρετη παρατήρηση. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα και από τους διαχειριστές του φόρουμ πιο "ενεργή" αντίδραση και στάση.
Έχουν απαντήσει ήδη 2 moderators και ο peritri εδώ μέσα. Πόσο πιο ενεργή στάση; Στο φόρουμ της SI είμαστε απλοί χρήστες, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Ο peritri σαν HR έχει ενημερώσει για το bug, δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο.
diego1960 wrote:Αφήστε τους χρόνο και θα σας ενημερώσουν όταν βρούν λύση στο πρόβλημα, και προφανώς ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΖΕΠΕΛΙΝ.
Εφόσον έχουν πληρώσει την εταιρεία έχουν δικαίωμα να τους τα κάνουν ζέπελιν. Αλλά την εταιρεία. Απλά καλύτερα να το κάνουν κόσμια, να βοηθάνε όσο μπορούνε (με save games κτλ) και με υπομονή. Μερικές φορές όταν λέει κάποιος ότι το ελέγχει όντως το ελέγχει. Το πρόβλημα μπορεί να είναι μεγαλύτερο από όσο φαινεται.
litanies wrote:^το ότι δηλαδή, δεν έχουμε καμία ενημέρωση, εδώ και 10 μέρες ότι το κοιτάνε και έχουμε ένα bug που κάνει broken το game...δεν είναι λόγος να παραπονιόμαστε?
Όπως είπα και πιο πάνω. Δεν είχαν εξέλιξη, δεν ενημέρωσαν. Θα νιώθατε καλύτερα αν κάθε δυο μέρες έλεγαν "Το ψάχνουμε, πλησιάζουμε στη λύση";
PegassosTheHellinian wrote:Αυτό κατάλαβες εσύ; Ότι θέλουμε εξειδικευμένη και αναλυτική προσέγγιση - παρουσίαση του προβλήματος; Ενημέρωση σημαίνει ένα απλό ποστ του στυλ "το δουλεύουμε και σύντομα θα λυθεί το θέμα". Τόσο απλά. Κάτι που όπως είδα πριν 10' το έκαναν στο επίσημο σάιτ τους.
Πρώτον, το μπολνταρισμένο δεν στέκει, κάποιες ώρες νωρίτερα είχε γίνει η ενημέρωση αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Δεύτερον, άλλαξε κάτι τώρα που ξαναείπαν ότι το ψάχνουν;
litanies wrote:^αυτό το δουλεύουμε και θα σας έχουμε νέα κάποια στιγμή στο μέλλον, είναι απάντηση ίδια με αυτή που δώσανε πριν 10 μέρες...
10 μέρες έχουμε ένα παιχνίδι στα χέρια μας που δεν μπορούμε να παίξουμε.
Γιατί προφανώς, όπως ξαναείπα, δεν υπάρχει ανακοινώσιμη εξέλιξη. Ότι έχουν απαντήσει δύο διαφορετικά μέλη της SI σημαίνει ότι το τσεκάρουν. Και το πρόβλημα και το συγκεκριμένο τόπικ.
nikos55 wrote:Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί; Αν εγώ φίλε diego1960 σου παρείχα μια υπηρεσία και δεν ανταποκρινόταν στα standars που σου είχα θέσει τί θα έλεγες; Οτι δεν πειράζει και έχει ο θεός ή θα με είχες κάνει ΖΕΠΕΛΙΝ ολόκληρο; (Ούτε η Ερμιόνη Γκρέιντζερ δεν θα το δεχόταν αυτό...). Πόσο χρόνο να τους αφήσουμε; Πρωτοχρονιά και μετά; Είναι ένα θέμα που μας απασχολεί όλους. Μη μας κάνετε να φαινόμαστε γραφικοί. Και κερατάδες και δαρμένοι...
Η απάντηση «το δουλεύουμε και όταν έχουμε νέα θα σας ενημερώσουμε» δεν καλύπτει ούτε βρέφος. Οταν δεν λειτουργεί, το τηλέφωνο, το Ιντερνετ ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία δεν πληρώνουμε μέχρι να το φτιάξουνε. Εδώ γιατί να κάνω υπομονή; Για να πληρώσω το εικοστό συντριβάνι του Miles Jacobson στον κήπο του στο Kensington Palace Gardens; Και να μου βγαίνει του χρόνου με στόμφο παγωνιού και άρθρωση Jamie Oliver και να μου λέει ότι είναι το καλύτερο μέχρι το επόμενο; Ελεος...
Στο φόρουμ της SI, που πλήρώνεις, μπορείς να διαμαρτυρηθείς όσο θέλεις. Εδώ μέσα σου ζητάμε υπομονή γιατί δεν είναι ανάγκη να τα ακούμε εμείς για λάθη της εταιρείας.
nikos55 wrote:Πάντως, η στάση του ελληνικού φόρουμ μου φαίνεται ύποπτη και προκαλεί πολλές απορίες. Δεν βλέπω να το τονίζετε μέσα στο σάιτ ή να το κάνετε sticky. Παιδιά είχατε καμία ενημέρωση; Προχωρήσατε σε κίνηση διαμαρτυρίας (sic); 'Η είπανε τα παιδιά από την SI «ψάχνουμε τη λύση, αλλά μη μας πρήζετε». Eχει πέσει σιγή ασυρμάτου;
Τι έπρεπε να κάνουμε; Να βγάλουμε ανακοίνωση "Μην αγοράζετε το παιχνίδι"; Όταν πολλά παιδιά παίζουν κανονικά και χωρίς πρόβλημα; Κατανοώ το πρόβλημά σας αλλά σε εμένα δεν έγινε. Να σταματήσω κι εγώ να παίζω σαν ένδειξη διαμαρτυρίας; Εφόσον αναφέρθηκε το bug στην SI και αναγνωρίστηκε εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Και προφανώς αν είχαμε ενημέρωση θα το λέγαμε.
Στο χέρι σου είναι του χρόνου να μην αγοράσεις το παιχνίδι. Ειδικά αν θέλεις να περάσεις κάποιο μήνυμα στην εταιρεία. Αν και η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις είναι 6% πάνω σε σχέση με πέρσι οπότε θα χρειαστούν πολλοί περισσότεροι να μην το αγοράσουν για να πουν "κάτι πάει στραβα". Αν πάει. Στο χέρι σου ήταν και φέτος να το τσεκάρεις μέσω demo ή να περιμένεις να δείς σχόλια εδώ, αλλά και αλλού, πριν το αγοράσεις. Όπως προσωπικά συμβουλεύω συνέχεια τους πάντες.
nikos55 wrote:Γι΄αυτή την «ύποπτη» στάση μιλάω. Δεν είμαστε παιδάκια γι΄αυτό διαφωνούμε. Δεν μας πλήρωσε κανένας το παιχνίδι, από την τσέπη μας τα βγάλαμε με πολύ κόπο, αίμα, ίσως λίγα δάκρυα και πολύ ιδρώτα. Οπότε έχω καθε δικαίωμα να παραπονεθώ. Οπως και πολλοί άλλοι. Ποια υπερβολή ρε παίδες; Είμαστε καλά; Διεκδικούμε το δίκιο μας και είμαστε υπερβολικοί; Πού το μάθατε αυτό;
ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΧΑΓΙΑΤΕ!!! Ζητάμε συμπαράσταση για ένα σοβαρότατο και κοινώς αποδεκτό πρόβλημα, προωθούμε το θέμα στην SI και στο ελληνικό φόρουμ θεωρούν ότι τα παραλέμε; Την παλεύετε; Αντί να υπάρξει επίσημη αντίδραση και να κατακεραυνώσουμε παρέα τις τακτικές της εταιρείας, μας τη λέτε και από πάνω; Μου φαίνεται ότι μόνο για skins, graphics και tactics είμαστε καλοί...
Υπομονή, όπως έγραψε ο φίλος και ροκάς Αλέκος, δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω άλλη. Ας έκαναν αυτοί και ας έβγαζαν το παιχνίδι σωστό και ολοκληρωμένο όταν έπρεπε. Αλλά βιάστηκαν. Εμ βέβαια, αμα τους γλείφουμε όλη την ώρα, σου λένε ότι και να βγάλουμε θα πουλήσουμε. Ακόμα και σανό..
Να παραπονεθείς για τα λεφτά σου είναι κατανοητό. Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι γιατί να ζητάς εξηγήσεις από άτομα που:
1) Ξοδεύουν από τον χρόνο τους για να βελτιώσουν εθελοντικά το παιχνίδι που πλήρωσες
2) Δεν έχεις πληρώσει για να παίξεις το παιχνίδι για το οποίο διαμαρτύρεσαι
3) Έχουν πληρώσει και οι ίδιοι για να αγοράσουν το παιχνίδι.
Κοινώς, απαιτήσεις πρέπει να έχετε από αυτούς που έχετε πληρώσει και όχι από εμάς.
Τέλος θα παρακαλούσα τα σχόλια να παραμείνουν κόσμια κι εντός θέματος.