Ελάτε ρε παιδιά... Παίζω τόσο καιρό με φίλους multi από το fm και έλεγα να μπω στο live τον άλλο μήνα. Και ο λόγος ήταν για να γλιτώσω από τα ίδια προβλήματα που απ' ότι κατάλαβα έκλεισαν και το live. Το πρόβλημα δεν είναι του παιχνιδιού, των παικτών είναι και το βιώνω από πρώτο χέρι συνεχώς. Με εξαίρεση κάτι πυροβολημένους σαν κι εμένα, έχουμε πάντα πρόβλημα γιατί όλοι θέλουν τους ίδιους 5 imba παίκτες στην ομάδα τους και νοιώθουν ότι δεν θέλουν να παίξουν αλλιώς, επειδή μόνο έτσι φαντάζονται την ομάδα τους από το single player, αυτός που δε θα βγει Ευρώπη αποκτά ξαφνικά "δουλειές" όποτε παίζουμε κτλ... απλό είναι το θέμα. Οι περισσότεροι παίκτες δε κάθονται αν δε φτιάξουν σε 2 seasson την galactico και αν δε νικάν σχεδόν τους πάντες. Το game εξυπηρετεί στους περισσότερους ανάγκες επιβεβαίωσης. Δε θέλουν να αλλάξουν για να νικάν, θέλουν να νικάν όπως είναι. Το game είναι πολύ αληθινό* και εφ' όσων εδώ δεν είναι πραγματικότητα, αν δε σου πει αυτό που ήρθες ν ακούσεις μπορείς να την κάνεις. Το game για να παιχτεί σωστά θα πρέπει να παιχτεί μόνο με αυτούς τους 8-9000 πυροβολημένους. Και φυσικά αυτό δε πρόκειται να γίνει ποτέ, γιατί δε συμφέρει οικονομικά. Την "πρόοδο" που θέλουν να νοιώσουν με ευκολία οι περισσότεροι, το παιχνίδι, ακριβώς επειδή αποτελεί μια προσομοίωση, δεν τους την πετάει στη μούρη όπως θα γινόταν και στη πραγματικότητα. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν αρκετοί που από ένα παιχνίδι ζητούν το "κανάκεμα" ενός παραμυθιού. Θέλουν απλά να αγοράσουν τους καλύτερους και να τους δούνε να συνδυάζονται τέλεια και να νικάν. Ε αυτό σ ένα multi όπου όλοι το θέλουν αυτό, αναπόφευκτα θα αποτύχει. Την πρόοδο στο παιχνίδι εγώ την βιώνω κάθε φορά που καταλαβαίνω μια βλακεία που έκανα και που αν δεν την έκανα ίσως κέρδιζα. Από βλακεία σε βλακεία, αντιλαμβάνομαι την πρόοδο και με χαροποιεί. Οι περισσότεροι που ξέρω ως πρόοδο βιώνουν τη θέση στο πρωτάθλημα και τα αστέρια που πρόσθεσαν στο ρόστερ τους. Ε αυτοί οι παίκτες που αντιλαμβάνονται μόνο έτσι τη πρόοδο, αναπόφευκτα δεν έχουν μέλλον σ ένα ανταγωνιστικό multiplayer. Είναι πολύ απλό. Αν και δε το συνειδητοποιούν, οι περισσότεροι παίζουν Transfer Manager 2011 με μηδενικό ανταγωνισμό, κάτι που ισούται με WatchingTheBestPlayersWinningTheGame 2011. Τίποτα, μόνο ένα hard-core, βασισμένο στο κανονικό fm, με ένα και μοναδικό gameworld πρωτάθλημα μπορεί να πετύχει, και από κει και πέρα και μια σειρά από, πάλι στο κανονικό fm βασισμένα, τουρνουά τύπου μουντιάλ-γιούρο, σαν αυτά που κάνουμε εμείς εδώ. Να ετοιμάζουμε και κανα γιούρο σιγα-σιγά ε
Εγώ νομίζω ότι πίστεψαν ότι είχαν περισσότερο κοινό από αυτό που πραγματικά είχαν. Γιατί σ ένα τέτοιο παιχνίδι, μόνο οι σκληροπυρηνικοί νοούνται ως κοινό και αυτοί δεν είναι όσοι αγόρασαν το game. Εγώ δε ξέρω κανένα soft-core παιχνίδι επί πληρωμή που να επιβιώνει. Αυτοί το ήθελαν και soft και να επιβιώσει...
*οταν λέω αληθινό, δεν εννοώ ότι εξομοιώνει σωστά το ποδόσφαιρο, εννοώ ότι νικιέται με τρόπο "συνεπές" ως προς τη σχεδίαση του. Δηλαδή οκ, έχει τα χι-ψι ψέμματα, αλλά αυτά νικιούνται με έναν συγκεκριμένο τρόπο που πρέπει να ανακαλύψεις. Είναι συνεπές ως προς τους κανόνες του, όπως και η πραγματικότητα. Δεν σου "πιπιλίζει τ' αυτά", όπως θα θελαν πολλοί για να συνεχίσου να παίζουν. Θες να νοιώσεις πρόοδο φίλε μου; Ανακάλυψε πως παίζεται το παιχνίδι, μη περιμένεις να γίνει αυτό όπως εσύ. Το θέμα είναι πως κάποια παιχνίδια σε προκαλούν να το κάνεις αυτό. Ε το μάνατζερ φίλοι μου, πάντα απορούσα πως γίνεται να έχει τόσο μεγάλο κοινό. Ε δεν είχε... Στη πραγματικότητα "ξεγέλασε" από την εισαγωγή των 2d γραφικών και μετά μια μεγάλη ομάδα ποδοσφαιρόφιλων ότι είναι το game που ζητάνε. Ε δεν είναι... Είναι όταν παίζουν single και νικάν απλά γιατί έχουν τους καλύτερος παίκτες. Στο multiplayer που αυτή η δυνατότητα χάνετε, χάνουν και πολλοί το ενδιαφέρον τους. Αυτό δεν υπολόγισαν οι δημιουργοί. Αυτοί πουλάνε 10,000,000 κουτιά του fm2011 και αγνοούν ότι οι 9,500,000 το αγόρασαν ως Transfer Manager 2011. Ως συνέπεια, πήγαν να στήσουν ένα game για ένα πληθισμό που δεν υπήρχε.