Ολα αυτα που εγραψες τα ειχα βαλει και εγω στο ματι και το 11t pro το ηθελα περισσοτερο αλλα το απλο 11τ το πηρα απο kaizershop που ειναι για εμενα τοπ σαν μαγαζι και σε εγγυηση και σου το ανοιγουν μπροστα σου να το δεις το κινητο αν ειναι ολα μεσα,γιατι τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα τα φοβαμαι
Tα πάντα για την κινητή τηλεφωνία
- Tsouninho
- Youth Pro
- Posts: 356
- Joined: Wed Feb 19, 2014 1:47 pm
- Football Manager της ομάδας: Πας Γιαννινα
- Αγαπημένη Ομάδα: Ολυμπιακος
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
- jasonas
- Assistant Manager
- Posts: 3883
- Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
- Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Αα δεν το ήξερα αυτο! Το ξερω σαν μαγαζι και εχω ψωνίσει απο εκει (οχι κινητο) αλλα δεν ηξερα τα κανει αυτα!
Θενκ γιου πάντως για την προταση
Θενκ γιου πάντως για την προταση
- scorpions
- Assistant Manager
- Posts: 3703
- Joined: Wed Nov 03, 2004 2:28 pm
- Football Manager της ομάδας: On Holidays
- Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος - Inter -R.Madrid
- Location: Κρητη
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
το ανοιγουν μπροστα σου αλλα πριν το ανοιξουν σου λενε οτι αν στο ανοιξω να το δεις, δεν γινεται επιστροφη χρηματων(η αλλαγη προιοντος δεν θυμαμαι ακριβως τι μου ειχε πει), σε περιπτωση που βρεθει σε κακη κατασταση πχ.Alexiswhomen wrote: ↑Tue Mar 14, 2023 11:46 pm το πηρα απο kaizershop που ειναι για εμενα τοπ σαν μαγαζι και σε εγγυηση και σου το ανοιγουν μπροστα σου να το δεις το κινητο αν ειναι ολα μεσα,γιατι τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα τα φοβαμαι
κατι τετοιο μου ειχαν πει ενω ειχα παρει ενα φιλτρο για εναν air purifier.
edit βρηκα κατι αναλογο στα σχολια
Spoiler: show
- PanosBonJovi
- National Manager
- Posts: 9884
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: Gamma Ethniki
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 11 times
Να μας βρουν και ποιος νόμος λέει ότι προϊόντα τεχνολογίας και ηλεκτρονικά προϊόντα ΔΕΝ επιστρέφονται. Βγάζουν νόμους από το μυαλό τους τα παιδιά.
Απομακρυσμένη αγορά και επιλογή υπαναχώρησης και ας σκούζουν όσο θέλουν.
Κρίμα να μην υπάρχει amazon.gr να πάνε τάφο όλοι οι μικροαπατεώνες των skroutz/best price.
Υπάρχουν φυσικά και καταστήματα που σέβονται τον καταναλωτή και τους κανόνες της αγοράς αλλά μετρημένοι στα δάχτυλα του 1 χεριού.
Απομακρυσμένη αγορά και επιλογή υπαναχώρησης και ας σκούζουν όσο θέλουν.
Κρίμα να μην υπάρχει amazon.gr να πάνε τάφο όλοι οι μικροαπατεώνες των skroutz/best price.
Υπάρχουν φυσικά και καταστήματα που σέβονται τον καταναλωτή και τους κανόνες της αγοράς αλλά μετρημένοι στα δάχτυλα του 1 χεριού.
- jasonas
- Assistant Manager
- Posts: 3883
- Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
- Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Καλα αν δεν έχει κριτικές το μαγαζι, εγω προσωπικά δεν αγοράζω ποτε! Και οχι 2-3 μόνο! Να ξερω δηλαδή αν είναι έμπιστο ή οχι! Και κυρίως κοιτάω να έχουν διεύθυνση!
- Agent Of Chaos
- National Manager
- Posts: 9107
- Joined: Sat Oct 13, 2012 10:28 am
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
μπορείς δλδ να επιστρέψεις συσκευή που την έχεις ανοίξει και ΔΕΝ έχει πρόβλημα? κουλό μου ακούγεται. δεν ξέρω την νομοθεσία αλλά πχ έχω μαγαζί και μου στέλνεις πίσω συσκευή που απλά δεν σου άρεσε το χρώμα, τι να την κάνω εγώ μετά αφού δεν μπορεί να μεταπουληθει?
Spoiler: show
- PanosBonJovi
- National Manager
- Posts: 9884
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: Gamma Ethniki
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 11 times
- PanosBonJovi
- National Manager
- Posts: 9884
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: Gamma Ethniki
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 11 times
Καλα και το multicopter ειχε κριτικές και το kavatza ειχε αλλα εχουν 3 μηνες που ειναι κλειστα απο την Εφορία (λογικά).
Εγώ που είχα εμπειρία με το kaizer, ειχα παρει μια μητρικη ηρθε με καμένο ram slot, επιστροφή χρημάτων χωρίς πολλά πολλά.
Όπως και το Fox Store, χαλασμένες RAM, επιστροφή χρημάτων την επόμενη εργάσιμη.
- scorpions
- Assistant Manager
- Posts: 3703
- Joined: Wed Nov 03, 2004 2:28 pm
- Football Manager της ομάδας: On Holidays
- Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος - Inter -R.Madrid
- Location: Κρητη
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
foxstore.. τι μου θυμισες.. τι κατσαπλιαδες ρε φιλε
τους εχω αφησει κ μια ωραια κριτικη.. μη στα πολυλογω, παραγγελνω φουλ πυργο με κομαμτια που ηταν ετοιμοπαραδοτα. πληρωνω κανονικα. αργουσαν, εδωσαν 2 παρατασεις, ενημερωση καμμια, με τα πολλα περασαν 40 μερες και τους λεω κουμπωστε οτι εχει ερθει κ στειλτε το μου. ηρθε ο πυργος χωρις γραφικων και ραμ, γιατι δεν τις ειχαν. τουλαχιστον εδωσαν πισω την διαφορα σε 2 μερες
κου καμμια κουβεντα για οποιαδηποτε διευκολυνση, εστω μια συγνωμη ρε αδερφε..
τους εχω αφησει κ μια ωραια κριτικη.. μη στα πολυλογω, παραγγελνω φουλ πυργο με κομαμτια που ηταν ετοιμοπαραδοτα. πληρωνω κανονικα. αργουσαν, εδωσαν 2 παρατασεις, ενημερωση καμμια, με τα πολλα περασαν 40 μερες και τους λεω κουμπωστε οτι εχει ερθει κ στειλτε το μου. ηρθε ο πυργος χωρις γραφικων και ραμ, γιατι δεν τις ειχαν. τουλαχιστον εδωσαν πισω την διαφορα σε 2 μερες
κου καμμια κουβεντα για οποιαδηποτε διευκολυνση, εστω μια συγνωμη ρε αδερφε..
- alex-gate-7-1925
- National Manager
- Posts: 8370
- Joined: Tue Mar 01, 2011 2:53 pm
- Αγαπημένη Ομάδα: Olympiacos
- facebook προφίλ: alex.zografidis
- twitter: alex7zog
- Status: Είναι δύσκολο να σπουδάζεις και να παίζεις FM. Ένα από τα δύο θα γίνει.
- Location: Patra
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ρε σεις το δικαίωμα υπαναχωρησης δηλαδή να επιστρέψεις κάτι σε 14 μέρες έτσι επειδή δεν σου άρεσε ισχύει ΜΌΝΟ στις ηλεκτρονικές αγορές.PanosBonJovi wrote: ↑Wed Mar 15, 2023 11:28 pm https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/ ... ncellation
https://ec.europa.eu/commission/pressco ... /IP_14_655
Αν πας σε ένα κατάστημα και πάρεις κάτι που ΔΕΝ είναι ελστωματικο δεν ισχύει αυτος ο νόμος. Μετά πας κανονικά στο θέμα εγγύησης δηλαδή να στο επισκευασουν.
- PanosBonJovi
- National Manager
- Posts: 9884
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: Gamma Ethniki
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 11 times
Εμένα κάτι RAM που ειχα παραγγείλει τις είχαν σε 4-10 διαθεσιμότητα, ήρθαν σε 3-4 μερες απο την παραγγελία. Προσωπικά δε με νοιάζει ένα μαγαζί να μου φέρει το προϊόν, εννοώ αυτό το θεωρώ αυτονόητο, με ενδιαφέρει τι κάνει στο after sale support. Γενικα υπηρξε κακη ενημερωση απο μερους τους ως προς την πορεία ελέγχου (έκαναν καμια βδομαδα να τις τσεκάρουν), ήταν άμεση η επιστροφη ωστοσο των χρημάτων. Άφησα κριτική 2-3 αστερια γιατι ενω το προϊόν ηταν DOA με έβαλαν να πληρώσω τα έξοδα αποστολής (10 ευρώ) και με πηρε τηλεφωνο ο store manager και μου ζητησε συγγνωμη, ότι έγινε λάθος απο μεριας τους ειδικα απο τη στιγμη που το προϊόν ήταν εντός DOA δε θα επρεπε να πληρωσω ποτε (μέγα ψέμα αυτό στο μεταξύ, διάβασα τους όρους στο σάιτ και ελεγαν ξεκαθαρα οτι τα εξοδα τα αναλαμβάνει ο αγοραστής), μου έδωσε δωροεπιταγή 25 ευρώ και μου λεει αν μπορω να κανω κατι με την κριτικη
Προφανως δεν προκειται να ξανα αγοράσω.
@alex ναι μονο για ηλεκτρονικες το ανέφερα και εγώ. Σε κατάστημα προφανως ισχυει αυτο που λες. Το DOA ανήκει και αυτο στις ηλεκτρονικες αγορές ή αφορά όλες όμως; Γιατι θεωρητικα ειναι DOA αν η συσκευη εχει θεμα.
Προφανως δεν προκειται να ξανα αγοράσω.
@alex ναι μονο για ηλεκτρονικες το ανέφερα και εγώ. Σε κατάστημα προφανως ισχυει αυτο που λες. Το DOA ανήκει και αυτο στις ηλεκτρονικες αγορές ή αφορά όλες όμως; Γιατι θεωρητικα ειναι DOA αν η συσκευη εχει θεμα.
- scorpions
- Assistant Manager
- Posts: 3703
- Joined: Wed Nov 03, 2004 2:28 pm
- Football Manager της ομάδας: On Holidays
- Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος - Inter -R.Madrid
- Location: Κρητη
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
τελευταια αναλογη εμπειρια που ειχα με κινεζομαγαζο:
--11/11 παραγγελνω απο Banggood μια Blitzwolf airfrier. 85 ευρω.
--μου ερχεται καπου 10 δεκεμβρη περιπου, ολα καλα
--την χρησιμοποιουμε 2 φορες και μετα χαλαει το touch screen.
--η συσκευη ειχε και app το οποιο λειτουργουσε κανονικα οποτε την χειριζομουν απο εκει μονο, πλεον.
--ανεβαινω αθηνα, γυρναω κ παω να μαγειρεψω φλέβαρη. ανοιγει με την εφαρμογη κανονικα.
--στα μεσα του μαγειρεματος ανοιγω τον καδο να ανακατεφω το φαι κ μετα οταν τον κλεινω, δεν λειτουργει ο αισθητηρας και λεει οτι η φρυτεζα ειναι ακομα ανοιχτη, οποτε δεν συνεχιζε το μαγειρεμα.
--τους στελνω μυνημα και μιλαγαμε μια βδομαδα μεχρι να καταληξουμε. η συζητησσ συνοπτικα ηταν η εξης:
-μου χαλασε μετα απο 3-4 χρησεις, οριστε κ ενα βιντεο που σας το δειχνω.
-δοκιμασε αυτο κ αυτο κ πες μας τι εγινε.
-το δοκιμασα, τα ιδια. θα ηθελα τα χρηματα μου πισω, η μια νεα συσκευη.
-μιλησαμε με το τμημα και μπορουμε να σου δωσουμε 20 ευρω
-τι λετε ρε, 85 εδωσα και χαλασε μετα απο 4 χρησεις...
-φτιαχτο εσυ, και αναλογα ποσο θα σου παρει ο μαστορας, θα σου δωσουμε εμεις τα λεφτα. αν ειναι πολυ ακριβο, σου δινουμε 40.
-τι λετε ρε? αυτο ειναι σοβαρο after sales support? εδωσα 85 ευρω, θελω 85 ευρω.
-στειλτο μας με δικα σου εξοδα, και σου στελνουμε καινουργιο.
-ναι θα δωσω 100 ευρω για να σας στειλω την χαλασμενη φρυτεζα.. απαιτω ολα τα χρηματα πισω και να σας στειλω την συσκευη με δικα σας εξοδα
-μιλησαμε με το τμημα και μπορουμε να σου δωσουμε 85 ευρω. και κρατα κ την συσκευη.
-ευχαριστω πολυ!
--11/11 παραγγελνω απο Banggood μια Blitzwolf airfrier. 85 ευρω.
--μου ερχεται καπου 10 δεκεμβρη περιπου, ολα καλα
--την χρησιμοποιουμε 2 φορες και μετα χαλαει το touch screen.
--η συσκευη ειχε και app το οποιο λειτουργουσε κανονικα οποτε την χειριζομουν απο εκει μονο, πλεον.
--ανεβαινω αθηνα, γυρναω κ παω να μαγειρεψω φλέβαρη. ανοιγει με την εφαρμογη κανονικα.
--στα μεσα του μαγειρεματος ανοιγω τον καδο να ανακατεφω το φαι κ μετα οταν τον κλεινω, δεν λειτουργει ο αισθητηρας και λεει οτι η φρυτεζα ειναι ακομα ανοιχτη, οποτε δεν συνεχιζε το μαγειρεμα.
--τους στελνω μυνημα και μιλαγαμε μια βδομαδα μεχρι να καταληξουμε. η συζητησσ συνοπτικα ηταν η εξης:
-μου χαλασε μετα απο 3-4 χρησεις, οριστε κ ενα βιντεο που σας το δειχνω.
-δοκιμασε αυτο κ αυτο κ πες μας τι εγινε.
-το δοκιμασα, τα ιδια. θα ηθελα τα χρηματα μου πισω, η μια νεα συσκευη.
-μιλησαμε με το τμημα και μπορουμε να σου δωσουμε 20 ευρω
-τι λετε ρε, 85 εδωσα και χαλασε μετα απο 4 χρησεις...
-φτιαχτο εσυ, και αναλογα ποσο θα σου παρει ο μαστορας, θα σου δωσουμε εμεις τα λεφτα. αν ειναι πολυ ακριβο, σου δινουμε 40.
-τι λετε ρε? αυτο ειναι σοβαρο after sales support? εδωσα 85 ευρω, θελω 85 ευρω.
-στειλτο μας με δικα σου εξοδα, και σου στελνουμε καινουργιο.
-ναι θα δωσω 100 ευρω για να σας στειλω την χαλασμενη φρυτεζα.. απαιτω ολα τα χρηματα πισω και να σας στειλω την συσκευη με δικα σας εξοδα
-μιλησαμε με το τμημα και μπορουμε να σου δωσουμε 85 ευρω. και κρατα κ την συσκευη.
-ευχαριστω πολυ!
- These users thanked the author scorpions for the post:
- PanosBonJovi (Thu Mar 16, 2023 8:03 am)
- Rating: 12.5%
- alex-gate-7-1925
- National Manager
- Posts: 8370
- Joined: Tue Mar 01, 2011 2:53 pm
- Αγαπημένη Ομάδα: Olympiacos
- facebook προφίλ: alex.zografidis
- twitter: alex7zog
- Status: Είναι δύσκολο να σπουδάζεις και να παίζεις FM. Ένα από τα δύο θα γίνει.
- Location: Patra
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
To DOA δεν είναι νομοθεσία. Είναι κάτι που προσφέρουν οι περισσότερες εταιρείες (εκτός πχ από την Apple). Αν αγοράσω κάτι από το κατάστημα και είναι χαλασμένο πχ, οφείλει η επιχείρηση να μου το επισκευάσει (παέι δηλαδή στη νομοθεσία περί σερβις και εγγύησης). Δεν είναι υποχρεωτικό να κάνει αντικατάσταση.
Όταν έχεις κάνει ηλεκτρονική αγορά απλά χρησιμοποιείς το δικαιωμα υπαναχώρησης και αγοράζεις καινούριο μετά.
Οπότε στην περίπτωση μας το Καιζερ αυτό που λέει είναι εντός νομοθεσίας και με το παραπάνω. Που δηλαδή έτσι κι αλλιώς από την στιγμή που πας στο κατάστημα δεν έχεις δυνατότητα επιστροφής του προιοντος, πόσο μάλλον από την στιγμή που το ανοίξεις. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προιόν καλύπτεται στα πλαίσια της εγγύησης.
ΥΓ. Μην μπερδέυεστε επειδή (κυρίως μεγάλες αλυσίδες) δίνουν την επιλογή επιστροφής χρημάτων, ότι αυτό είναι υποχρεωτικό. Για παράδειγμα αν αγοράσω ένα παντελόνι από τα Ζάρα στο κατάστημα μπορώ σε ένα μήνα να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αυτό είναι από επιλογή της επιχείρησης.
Όταν έχεις κάνει ηλεκτρονική αγορά απλά χρησιμοποιείς το δικαιωμα υπαναχώρησης και αγοράζεις καινούριο μετά.
Οπότε στην περίπτωση μας το Καιζερ αυτό που λέει είναι εντός νομοθεσίας και με το παραπάνω. Που δηλαδή έτσι κι αλλιώς από την στιγμή που πας στο κατάστημα δεν έχεις δυνατότητα επιστροφής του προιοντος, πόσο μάλλον από την στιγμή που το ανοίξεις. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προιόν καλύπτεται στα πλαίσια της εγγύησης.
ΥΓ. Μην μπερδέυεστε επειδή (κυρίως μεγάλες αλυσίδες) δίνουν την επιλογή επιστροφής χρημάτων, ότι αυτό είναι υποχρεωτικό. Για παράδειγμα αν αγοράσω ένα παντελόνι από τα Ζάρα στο κατάστημα μπορώ σε ένα μήνα να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αυτό είναι από επιλογή της επιχείρησης.