[CM4 02/03] Ποια attributes επηρεάζει το κάθε session.

Συζητήστε για το τρόπο που προπονείτε τους παίκτες! Τεστ, συγκρίσεις και αναλύσεις των προπονητικών προγραμμάτων του CM από τον μετρ του είδους Thrasso!
Post Reply
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ό,τι λέει ο τίτλος. Σε αυτό το thread θα παρουσιάζω τα πειραματικά αποτελέσματα για το κάθε training session ξεχωριστά. Η αρχή γίνεται τώρα και η εξέλιξη θα είναι αργή, για να είμαστε όσο πιο ακριβείς γίνεται.

Αν θεωρήσω ότι έκανα κάπου λάθος, τα post θα γίνονται edited. Τα πειράματα θα τρέχουν με ΕΡ3+injury fix από 20/8/2002 ως 6/1/2003 με 17 παίκτες του Παναθηναϊκού.


Επιπρόσθετο 1:
Τα παρακάτω ΔΕΝ είναι προτεινόμενα training schedules. Εκτός από τα χαρακτηριστικά που αναφέρω ότι αυξάνονται, τα υπόλοιπα συνήθως πέφτουν, αφού οι παίκτες δεν προπονούνται σε αυτά. Απλά έχω διαλέξει αυτή τη μέθοδο για να βρούμε ποια χαρακτηριστικά επηρεάζει θετικά το κάθε session.

Επιπρόσθετο 2:
Εκτός αν αναφέρω ρητά κάτι διαφορετικό σε κάποιο post, οι παίκτες που συμμετέχουν στα παρακάτω πειράματα είναι οι
Henriksen, Fyssas, Seitaridis, Saric, Gittas, Gkoumas, Kyrgiakos, Basinas, Konstantinidis, Kolkka, Karagkounis, Boateng, Chainho, Vlaovic, Lyberopoulos, Konstantinou, Olisadebe.

Επιπρόσθετο 3:
Επειδή μερικοί παίκτες βελτιώνονται/χειροτερεύουν σε κάποια χαρακτηριστικά ό,τι πρόγραμμα και να τους δώσεις, τα αποτελέσματα "φιλτράρονται" πριν δημοσιευτούν. Για περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτό δείτε τη συζήτησή μου με το Greco στη 2η σελίδα.
Last edited by ThrassosSevvas on Mon Jun 02, 2003 9:28 am, edited 7 times in total.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Shadow Play


Πειράματα 1:

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=yes.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Off the ball__: βελτιώθηκαν 15 παίκτες, σύνολο 36 πόντοι βελτίωσης.
Influence ___: βελτιώθηκαν 15 παίκτες, σύνολο 22 πόντοι βελτίωσης.
Decisions ___: βελτιώθηκαν 14 παίκτες, σύνολο 22 πόντοι βελτίωσης.
Positioning __: βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 24 πόντοι βελτίωσης.
Marking_____: βελτιώθηκαν 11 παίκτες, σύνολο 13 πόντοι βελτίωσης.
Tackling ____: βελτιώθηκαν 11 παίκτες, σύνολο 11 πόντοι βελτίωσης.



Πειράματα 2:

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 3 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=no.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Off the ball__: βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 21 πόντοι βελτίωσης.
Influence___: βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 16 πόντοι βελτίωσης.
Decisions___: βελτιώθηκαν 11 παίκτες, σύνολο 13 πόντοι βελτίωσης.
Positioning__: βελτιώθηκαν 10 παίκτες, σύνολο 17 πόντοι βελτίωσης.
Marking____: βελτιώθηκαν 8 παίκτες, σύνολο 10 πόντοι βελτίωσης.
Tackling____: βελτιώθηκαν 7 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.


Συμπεράσματα:

1) Το influence και το decisions είναι συνδεδεμένα αν κι όχι ισοδύναμα. Πάντος όποια προπόνηση βελτιώνει το ένα βελτιώνει και το άλλο. Αυτό γίνεται φανερό κι από τα αποτελέσματα των υπόλοιπων sessions.

2) To ίδιο ισχύει και για τα off the ball και positioning.


ΥΓ1. Το συγκεκριμένο post το είχα αρχικά τιτλοφορήσει "Closing Down". Συγγνώμη για το μπέρδεμα.

Επιπρόσθετο 1:
Προστέθηκαν τα Πειράματα 2 και τα συμπεράσματα.
Last edited by ThrassosSevvas on Mon Jun 02, 2003 12:01 pm, edited 2 times in total.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Shooting

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=yes.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Long Shots : βελτιώθηκαν 12 παίκτες, σύνολο 16 πόντοι βελτίωσης.
Finishing : βελτιώθηκαν 11 παίκτες, σύνολο 16 πόντοι βελτίωσης.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

5 a side large

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=no.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Off the ball : βελτιώθηκαν 6 παίκτες, σύνολο 9 πόντοι βελτίωσης.
Positioning : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Marking : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Penalties : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 6 πόντοι βελτίωσης.
Set pieces : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 6 πόντοι βελτίωσης.
Tackling : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 6 πόντοι βελτίωσης.
Stamina : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Acceleration : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Jumping : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Strength : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Heading : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Crossing : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Finishing :βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Long shots :βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Cross Country

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 1 φορά τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και τα υπόλοιπα ήταν rest. Training after match day=no.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Stamina____: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Strength____: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Acceleration_: βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.
Jumping____: βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.

Επειδή τα παραπάνω νούμερα ίσως δεν πείθουν, το Cross Country το δοκίμασα σε πολλές διαφορετικές περιστάσεις και για διάφορα χρονικά διαστήματα. Προς το παρόν πιστεύω ότι όντως βελτιώνει κυρίως τα παραπάνω τέσσερα χαρακτηριστικά. Τα παραπάνω αποτελέσματα είναι απλά τα πιο χαρακτηριστικά από όλα που είδα και πάνω κάτω αναπαράγονται κάθε φορά.

Επίσης, στην περιγραφή του Cross Country αναφέρει ότι έχει ευεργετικές επιδράσεις στη βελτίωση και των άλλων χαρακτηριστικών. Αυτό θα το ελέγξω πιο μεθοδικά στο μέλλον. Προς το παρόν αναφέρω ότι σε ένα από τα πειράματα ο Σεϊταρίδης πραγματικά "απογειώθηκε", σχεδόν όλα τα χαρακτηριστικά του είχαν αύξηση από μία έως τέσσερις μονάδες.
Last edited by ThrassosSevvas on Tue May 27, 2003 12:09 pm, edited 1 time in total.
User avatar
dgiras
Trialist
Trialist
Posts: 82
Joined: Tue Apr 01, 2003 11:00 pm
Location: Greece
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Kalo 8a itan mazi me ta advantages na grafeis kai ta disadvantages pou paratireis
Kali skepsi gia research
Ματι δεν ειναι γιατι εμεις το βλεπουμε αλλα γιατι αυτο μας βλεπει.
Morfeas_Creta
Hot Prospect
Hot Prospect
Posts: 587
Joined: Tue Mar 04, 2003 12:00 am
Location: Creta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

[quote="ThrassosSevvas"]Cross Country

Acceleration_: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.
[/quote]

:!: :!: :!: :?: :?: :?:
Στο ταξείδι της ζωής έμαθα ... οι [url=http://www.mikrosapoplous.gr/homer/odm13m.htm:iw6q078w][b:iw6q078w]Ιθακες[/b:iw6q078w][/url:iw6q078w] τι σημαινουν.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Mορφέα, ευχαριστώ για τον εντοπισμό του λάθους, έκανα edit το αρχικό post.

dgiras, δυστυχώς αυτό που ζητάς είναι πολύ δύσκολο να συμβεί. Πχ, όταν δοκιμάζω ένα προπονητικό πρόγραμμα που έχει μόνο sprints, είναι φυσικό όλα τα technical χαρακτηριστικά να πέφτουν, αυτό όμως δε σημαίνει ότι οφείλεται στο sprints (όπως πχ το agility πέφτει με τα πολλά βάρη.

Εκτός κι αν εννοείς.... Χμμ, καλύτερα να ανανεώσω το post της κορυφής για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Sprints


Πειράματα 1:

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 8 φορές τη βδομάδα και τα υπόλοιπα ήταν rest. Training after match day=no.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Strength____: βελτιώθηκαν 7 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Jumping____ : βελτιώθηκαν 7 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Stamina____ : βελτιώθηκαν 6 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Acceleration_: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.


Πειράματα 2:

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 3 φορές τη μέρα, 5 φορές τη βδομάδα και τα υπόλοιπα ήταν rest. Training after match day=no.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Acceleration_: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Strength____: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Jumping____ : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Stamina____ : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.


Συμπεράσματα:

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Όπως θα παρατηρήσετε και στα υπόλοιπα πειράματα, όταν κάποιο training session βελτιώνει ένα από τα acceleration, strength, jumping, stamina, τότε αναγκαστικά βελτιώνει και τα υπόλοιπα 3.


Επιπρόσθετο 1:
Προστέθηκαν τα πειράματα 2 και τα συμπεράσματα.
Last edited by ThrassosSevvas on Mon Jun 02, 2003 9:15 am, edited 2 times in total.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

5 a side small

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=yes.

Πειραματικά αποτελέσματα:

To πείραμα το έτρεξα τρεις φορές, για δω ποια χαρακτηριστικά ανέβαιναν κατά τύχη και ποια πραγματικά επηρεάζονταν από την προπόνηση. Παρακάτω βλέπετε για το κάθε χαρακτηριστικό το αποτελέσμα στο πείραμα όπου τα πήγε καλύτερα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό (πχ για το heading αναφέρω τα αποτελέσματα του 2ου πειράματος, ενώ για το off the ball αναφέρω του 1ου). Τελικά τα χαρακτηριστικά που επηρεάζονται πιστεύω πως είναι:

Off the ball__: βελτιώθηκαν 10 παίκτες, σύνολο 10 πόντοι βελτίωσης.
Positioning__ : βελτιώθηκαν 8 παίκτες, σύνολο 9 πόντοι βελτίωσης.
Heading____ : βελτιώθηκαν 8 παίκτες, σύνολο 9 πόντοι βελτίωσης.
Decisions___ : βελτιώθηκαν 6 παίκτες, σύνολο 8 πόντοι βελτίωσης.
Set Pieces___: βελτιώθηκαν 6 παίκτες, σύνολο 7 πόντοι βελτίωσης.
Penalties____: βελτιώθηκαν 6 παίκτες, σύνολο 6 πόντοι βελτίωσης.
Crossing____: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Marking_____: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Influence____: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Long Shots__ : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Finishing____ : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Tackling_____: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Last edited by ThrassosSevvas on Wed May 28, 2003 8:16 am, edited 1 time in total.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Closing Down

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=yes.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Χρησιμοποιώ κι εδώ την ίδια μέθοδο που χρησιμοποίησα και στο 5 a side small για να ξεχωρίσω "το σήμα απ' το θόρυβο".

Passing___: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Tackling__ : βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Marking___: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Positioning : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Stamina___: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Off the ball : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Dribbling__ : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Agility_____: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Balance___ : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Acceleration: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Strength___: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Technique__: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Jumping___ : βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.

Επιπρόσθετο 1:
Το Closing Down βελτιώνει και το Creativity, κάτι που δεν το είχα προσέξει αρχικά. Μόλις βρω το χρόνο θα "ποσοτικοποιήσω" αυτήν την παρατήρηση.

Επιπρόσθετο 2:
Δε μπορώ να αναπαράγω την αύξηση του Creativity για την οποία μιλάω στο Επιπρόσθετο 1. Προς το παρόν λοιπόν θεωρείται άκυρο, εμμένω στα αποτελέσματα που είναι παραπάνω.
Last edited by ThrassosSevvas on Tue Jun 03, 2003 2:43 am, edited 2 times in total.
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Overloading Attacking

Χρησιμοποίησα αυτό το πρόγραμμα 2 φορές τη μέρα, 5 μέρες τη βδομάδα και το απόγευμα είχε rest. Training after match day=yes.

Πειραματικά αποτελέσματα:

Off the ball__: βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 22 πόντοι βελτίωσης.
Influence___ : βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 19 πόντοι βελτίωσης.
Decisions___ : βελτιώθηκαν 13 παίκτες, σύνολο 16 πόντοι βελτίωσης.
Positioning__ : βελτιώθηκαν 9 παίκτες, σύνολο 14 πόντοι βελτίωσης.
Set pieces___: βελτιώθηκαν 5 παίκτες, σύνολο 5 πόντοι βελτίωσης.
Penalties___ : βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Heading_____: βελτιώθηκαν 4 παίκτες, σύνολο 4 πόντοι βελτίωσης.
Passing_____ : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Marking_____ : βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Tackling_____: βελτιώθηκαν 3 παίκτες, σύνολο 3 πόντοι βελτίωσης.
Long Shots__ : βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.
Crossing_____: βελτιώθηκαν 2 παίκτες, σύνολο 2 πόντοι βελτίωσης.


Πάντος μη νομίζετε ότι οι επιθετικοί βελτιώνονται στα σουτ, οι wingers στα crosses και οι αμυντικοί σε marking κλπ: οι βελτιώσεις είναι random, δεν εξαρτώνται από τη θέση που παίζει ο καθένας (τουλάχιστο έτσι φαίνεται από εδώ).
User avatar
Yorgos Εφταπύλης
Indispensible
Indispensible
Posts: 1796
Joined: Tue Apr 15, 2003 11:00 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

poly kalh doyleia 8rasso alla nomizw oti ayto 8a mas mperdepsei
afoy to shmantiko einai na beltiw8oyn oi paiktes ekei poy xreiazontai.
epi8etikoi sta soyt amyntikoi sta kopsimata kai oytoka8ekshs.

ayto poy kaneis mas dinei mia idea alla mallon ta xarakthristika beltiwshs diaferoyn apopaikth se paikth kai apo omada se omada.
ephreazontai fantazomai kai apo to an o paikths paizei paixnidia or den paizei or paizei ws alagh. to poso xronwn einai to ti egkatastaseis exei h omada.

telika h proponhsh sto cm4 einai mallon to pio endiaferon kommati toy game
Η γνώση μας κάνει υπερήφανους και η σοφία ταπεινούς
Mike the Cypriot
Assistant Researcher
Assistant Researcher
Posts: 5098
Joined: Thu Sep 19, 2002 11:00 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Νέα Σαλαμίνα
Location: Larnaca, Cyprus
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

[quote="yorgosg7"]
telika h proponhsh sto cm4 einai mallon to pio endiaferon kommati toy game[/quote]

kai isws to monadiko pou an kai einai poli xalia kanenas den to krinei (toulaxiston oxi toso oso tis taktikes as poume) :wink:
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Yorgosg7,

Δεν καταλαβαίνω γιατί μπερδεύεσαι. Ας πούμε ότι έχεις έναν επιθετικό που έχει πολύ χαμηλό off the ball και ψάχνεις να βρεις έναν τρόπο να τον βελτιώσεις σε αυτό ακριβώς. Από αυτό το thread μπορείς να δεις ότι είναι καλή ιδέα να του φτιάξεις ένα πρόγραμμα με 5 a side small/large, shadow play κλπ.

Στα υπόλοιπα που λες έχεις δίκιο. Τα αποτελέσματα του training εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Όμως το γενικό σχέδιο γίνεται φανερό εδώ. Το ήξερες ας πούμε ότι το closing down βελτιώνει το dribbling ή ότι το 5 a side small βελτιώνει το heading;
Post Reply

Return to “Προπόνηση CM”