Όχι ρε καμία σχέση με το ότι μπήκε στο ευρώ.
Πιστεύω ότι επειδή υπάρχουν αντιδράσεις για το Ισραήλ, νομίζω οι επιτροπές ίσως να συντονίστηκαν και να πήγαν με το τραγούδι που είχε τη μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό (televoting) για να σιγουρέψουν ότι ο διαγωνισμός θα πάει στη Βουλγαρία και όχι στο Ισραήλ γιατί θα υπήρχε χοντρό θέμα με αρκετές χώρες και participants.
Η Βουλγαρία κιόλας δεν έχει πρόβλημα με το Ισραήλ διπλωματικά όπως πχ η Φινλανδία, αλλά ήταν και returning country που έδωσε ένα έξτρα boost όπως και οι Ρουμάνοι και Μολδαβοί που μας έβαλαν από κάτω επίσης. Πχ, εμένα η Ρουμανία μου φαίνεται ανώτερη σαν τραγούδι και performance.
Βλέποντας ότι Ελλάδα και Φινλανδία δε τραβάνε στο κοινό δηλαδή που ήταν τα φαβορί βάση στοιχημάτων.
Μη ξεχνάμε ότι και η EBU τα έσοδα και το χρήμα κυνηγάει σαν οργανισμός.
Δηλαδή μου φαίνεται πολύ δύσκολο οι επιτροπές αυτές να μη ψήφισαν άλλες χώρες τα προηγούμενα χρόνια με παρόμοια τραγούδια και να πήγανε φέτος με το Μπανγκαράγκα.
Εδώ δεν κέρδισαν οι Μανέσκιν ή το Arcade με ομοφωνία και κέρδισε η Βουλγαρία που δεν είχε ακουστεί πουθενά μέχρι τότε;
Γιουροβίζιο.
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12268
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- karembeu-7
- Football Demi-God

- Posts: 15320
- Joined: Wed Feb 11, 2009 5:25 pm
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Αφού οι κριτές ψηφίζουν πριν το televoting, πώς συντονίστηκαν με το κοινό όταν δεν ήταν καν στα φαβορί και στο YouTube υπήρχαν πολλά τραγούδια με περισσότερα views;
zidane72003 wrote:Τι εκανε το μπασκετ και εφταιγε να τραβηξει ολα αυτα τα παθη απο τον Παπαλουκα ειναι το θεμα.
dwra24 wrote:Δν νομίζω οτι πρέπει να σεβαστώ έναν αθλητή που διακινδυνεύει την υγεία του για να παίξει μια σειρά αγώνων ώστε να τον πουν χρήσιμο.
- jasonas
- Manager

- Posts: 4555
- Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
- Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 14 times
Γιατι προφανώς ήξεραν οτι εχει πέσει παλι χρηματοδότηση απο το Ισραηλ σε Εβραικες κοινότητες στην Ευρώπη για να ψηφίσουν το Ισραηλ... Και αυτο για να φανουν "αρεστοί" απο τους πολίτες στην Ευρώπη και οτι τους στηρίζουν στον πόλεμο... Την ιδια μλ κ ια ειχε γινει και με Ουκρανία που την χρονια που κέρδισε ήταν πολυ χειρότερο το τραγουδι από οτι το φετινό του Ισραηλ (χωρις βέβαια να χρηματοδοτεί η Ουκρανία, το εννοώ απο αποψη λόγου της ψηφου)
Γενικά απο την στιγμη που έχει πολιτικοποιηθει και η Γιουροβιζιον, δεν εχει αξια σαν διαγωνισμός όπως είχε παλιότερα
Γενικά απο την στιγμη που έχει πολιτικοποιηθει και η Γιουροβιζιον, δεν εχει αξια σαν διαγωνισμός όπως είχε παλιότερα
- These users thanked the author jasonas for the post (total 2):
- PanosBonJovi (Wed May 20, 2026 7:21 am) • smtmk (Wed May 20, 2026 1:30 pm)
- Rating: 14.29%
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12268
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Αφού έχουν τα αποτελέσματα των ημιτελικών στα χέρια τους η EBU και βλέπουν ποια τραγούδια έχουν ρεύμα και γκελ στο κοινό. Αφού στον Ά ημιτελικό πήγε το Ισραήλ τρένο το televoting και στον Β´ η Βουλγαρία, φαντάζομαι για αυτό στήριξαν μαζικά τη δεύτερη.karembeu-7 wrote: ↑Tue May 19, 2026 11:18 pm Αφού οι κριτές ψηφίζουν πριν το televoting, πώς συντονίστηκαν με το κοινό όταν δεν ήταν καν στα φαβορί και στο YouTube υπήρχαν πολλά τραγούδια με περισσότερα views;
Επίσης και η Ουκρανία αλλοιώνει τον διαγωνισμό γιατί κάποιοι την ψηφίζουν από λύπηση; Δεν εξηγείται αλλιώς ότι βγήκε τόσο ψηλά λολ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- smtmk
- Coach

- Posts: 2524
- Joined: Fri May 15, 2015 2:59 pm
- Αγαπημένη Ομάδα: Olympiacos
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 10 times
Έχει σημαντική διαφορά η αυθόρμητη ψήφιση από λύπη μιας χώρας που ταλανίζεται από πόλεμο με τη χειραγώγηση που πραγματοποιεί το Ισραήλ, η οποία είναι και αποδεδειγμένη από τους NYT που δημοσίευσαν τις ψήφους του κοινού της Ισπανίας.
Από τη δημοσίευση προέκυψε πως το Ισραήλ είχε λάβει πέρυσι από Ισπανία σχεδόν 48.000 ψήφους με το δεύτερο τραγούδι να λαμβάνει 9.000, το τρίτο 8.000 και το τέταρτο 6.000.
Δηλαδή προέκυψε πως αρκούσε να ψηφίσουν 500 άνθρωποι από 20 φορές ο καθένας για να εκτοξευθεί ένα τραγούδι στην πρώτη θέση. Για το λόγο αυτό άλλωστε η Eurovision φέτος περιόρισε τους αριθμούς ψήφου από 20 σε 10, σε μια ασθενική προσπάθεια να περιορίσει τη χειραγώγηση του Ισραήλ από τη στιγμή που δεν είχε τα κάκαλα να το εξοβελίσει από τον διαγωνισμό.
Εκ του αποτελέσματος μια χαρά χειραγωγήθηκε ο διαγωνισμός και φέτος και είχαμε αυτή την παρωδία να περιμένουμε εάν το κράτος του Ισραήλ κατάφερε να αγοράσει και την πρώτη θέση του διαγωνισμού.
Από τη δημοσίευση προέκυψε πως το Ισραήλ είχε λάβει πέρυσι από Ισπανία σχεδόν 48.000 ψήφους με το δεύτερο τραγούδι να λαμβάνει 9.000, το τρίτο 8.000 και το τέταρτο 6.000.
Δηλαδή προέκυψε πως αρκούσε να ψηφίσουν 500 άνθρωποι από 20 φορές ο καθένας για να εκτοξευθεί ένα τραγούδι στην πρώτη θέση. Για το λόγο αυτό άλλωστε η Eurovision φέτος περιόρισε τους αριθμούς ψήφου από 20 σε 10, σε μια ασθενική προσπάθεια να περιορίσει τη χειραγώγηση του Ισραήλ από τη στιγμή που δεν είχε τα κάκαλα να το εξοβελίσει από τον διαγωνισμό.
Εκ του αποτελέσματος μια χαρά χειραγωγήθηκε ο διαγωνισμός και φέτος και είχαμε αυτή την παρωδία να περιμένουμε εάν το κράτος του Ισραήλ κατάφερε να αγοράσει και την πρώτη θέση του διαγωνισμού.
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12268
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ο κεντρικός χορηγός της Γιουροβίζιον είναι δικών τους συμφερόντων πάντως οπότε δε νομίζω να τους πετούσαν. Αυτό λέω, ότι μιλάμε για διπλή αλλοίωση. Η μια λόγω "λύπησης" και η άλλη λόγω προπαγάνδας
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- jasonas
- Manager

- Posts: 4555
- Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
- Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 14 times
Και στις 2 περιπτώσεις η ψηφοι δεν πάνε για την ουσία του διαγωνισμού δηλαδή το τραγουδι και την παρουσία... Οποτε αυτόματα χάνεται η αξιοπιστία του οποίο διαγωνισμού
- These users thanked the author jasonas for the post:
- PanosBonJovi (Wed May 20, 2026 6:22 pm)
- Rating: 7.14%
