Εύκολη νίκη η Βουλγαρία. Και πριν 2 μέρες είχε 100+ απόδοση...
Ακύλας πολύ νερόβραστη παρουσία στον τελικό. Αν έστελνε το βίντεο της ερτ μαγνητοσκοπημένο θα πήγαινε πολύ καλύτερα. Είχε πολύ λίγη ενέργεια στην σκηνή.
Γιουροβίζιο.
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ισχύει αυτό που λες. Δε την περίμενα την Βουλγαρία με τίποτα βέβαια ήταν περίεργη η πτώση στα στοιχήματα το απόγευμα και μετά που την έφερε 3η οπότε έλεγε πολλά.
Πιασάρικο τραγουδάκι, εμένα με θύμιζε τη Σάτη σε 10αρι όμως
Περίεργη η Γιουροβίζιον, δε ξέρω πως θα μπορούσαμε να το ξανά κερδίσουμε ποτέ
Πιασάρικο τραγουδάκι, εμένα με θύμιζε τη Σάτη σε 10αρι όμως
Περίεργη η Γιουροβίζιον, δε ξέρω πως θα μπορούσαμε να το ξανά κερδίσουμε ποτέ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- jasonas
- Manager

- Posts: 4555
- Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
- Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 14 times
Εντωμεταξυ αυτο το αστειο που εχει ξεκινήσει το Ισραηλ τα τελευταία 2 χρονια να αγοραζει ψηφους του κοινού μπας και κερδίσει πρέπει να το κοιτάξουν εκει στον διαγωνισμό γιατί θα φέρει μεγάλη παρακμη αν συνεχιστεί για 1-2 χρόνια ακομα...
- Arkas16
- Asst Researcher Ηρακλή

- Posts: 8974
- Joined: Sat Jun 27, 2009 4:09 pm
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 9 times
Απλά τα ψηφίζουν όπως και την Ουκρανία το κοινό ενώ έχουν μέτρια τραγούδια. Κακα τα ψέματα και Αυστραλία Ιταλία νεροβραστα κομμάτια 20ετιας είχαν και πήραν πολλούς ψήφους.
Γενικά πάντως η πρωτιά με Ακύλα δεν είχε πιθανότητες. Δεν θυμάμαι ποτέ να κερδίζει τρολ τραγούδι. Πάνε καλά αλλά ούτε καν 3αδες δεν μπαίνουν συνήθως.
Γενικά πάντως η πρωτιά με Ακύλα δεν είχε πιθανότητες. Δεν θυμάμαι ποτέ να κερδίζει τρολ τραγούδι. Πάνε καλά αλλά ούτε καν 3αδες δεν μπαίνουν συνήθως.
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Γιατί αυτό που κέρδισε τι είναι; Δεν είναι τρολλ; Στο ίδιο επίπεδο είναι ή η Μολδαβία που βγηκε απο πανω μας; λολ
Μόνο η Ρουμανία ήταν αξιόλογο κομμάτι.
Εμείς νομίζω το χάσαμε στο μπούκωμα που παίχτηκε αλλά γενικά είμαι χαρούμενος για το παιδί. Παίζει να είναι και ο μόνος που έχει ζητήσει συγγνώμη λολ
Μόνο η Ρουμανία ήταν αξιόλογο κομμάτι.
Εμείς νομίζω το χάσαμε στο μπούκωμα που παίχτηκε αλλά γενικά είμαι χαρούμενος για το παιδί. Παίζει να είναι και ο μόνος που έχει ζητήσει συγγνώμη λολ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- Antonis sketo
- Director Of Football

- Posts: 5217
- Joined: Tue Oct 10, 2006 10:40 am
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Μπαγκαράγκα κι εβραϊκή παράγκα; Θα υπάρχει άνθρωπος του χρόνου να ξοδέψει σ' αυτό το θίασο χρόνο και φράγκα;
- These users thanked the author Antonis sketo for the post:
- PanosBonJovi (Sun May 17, 2026 10:20 am)
- Rating: 7.14%
- Konstantinos84
- Assistant Manager

- Posts: 3388
- Joined: Fri Mar 07, 2014 11:40 am
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 0
Δεν υπάρχει κάτι να κοιτάξουν για το Ισραηλ.
Πληρωνει απιστευτα χρηματα για προωθηση και οι Ισραηλινοι της διασποράς γενικότερα ψηφίζουν οργανωμένα, υποστηριζοντας με απιστευτο τροπο τη χωρα τους. Με οποιον Ισραηλινο και αν μιλήσεις θα σου πει οτι ειναι ο πλέον πολιτισμένος λαός, οι καλυτεροι κτλ κτλ.
Επισης ειναι γάτες στη προπαγάνδα και στις καμπάνιες πολιτικων κτλ.
Πληρωνει απιστευτα χρηματα για προωθηση και οι Ισραηλινοι της διασποράς γενικότερα ψηφίζουν οργανωμένα, υποστηριζοντας με απιστευτο τροπο τη χωρα τους. Με οποιον Ισραηλινο και αν μιλήσεις θα σου πει οτι ειναι ο πλέον πολιτισμένος λαός, οι καλυτεροι κτλ κτλ.
Επισης ειναι γάτες στη προπαγάνδα και στις καμπάνιες πολιτικων κτλ.
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Καλά εδώ μιλάμε για διαγωνισμό τραγουδιού που το 2022, ένα από τα πιο most viewed και viral songs στην ιστορία του διαγωνισμού βγήκε 20ο έτσι...
Και οι Rasmus είχαν πάει άπατοι εκεί τη χρονιά με το Jezebel.
Και οι Rasmus είχαν πάει άπατοι εκεί τη χρονιά με το Jezebel.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
-
Spartakus
- Football Legend

- Posts: 14588
- Joined: Tue Aug 09, 2005 10:23 am
- Αγαπημένη Ομάδα: η δικιά μου
- Location: Σε ένα κόσμο δικό μου, οπού μένω εγώ κι ο εαυτός μου
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Antonis sketo wrote: ↑Sun May 17, 2026 10:18 am Μπαγκαράγκα κι εβραϊκή παράγκα; Θα υπάρχει άνθρωπος του χρόνου να ξοδέψει σ' αυτό το θίασο χρόνο και φράγκα;
Πάρα πολλοί γτ φέρνουν απίστευτα έσοδα στα κρατικά κανάλια από διαφημίσεις και χορηγιες
Γεωργέας forecer (και με περιβραχιόνιο)
--------------------------------------------
--------------------------------------------
Kastroman wrote:Από τους αντίπαλους, ο Σπάρτακος εξελίσσεται σε λατρεία.
Όταν έβρεχε ο Θεός agression, bravery και determination είχε βγάλει κουβαδάκι και τα μάζευε.
nikos55 wrote:Φίλε Spartakus,
Και εσύ στον αγώνα μας. Οπως ο Σπάρτακος της αρχαιότητας ηγήθηκε των σκλάβων εναντίον των Ρωμαίων, εσύ οδήγησέ μας στη μάχη εναντίον της SI. Η θέση του αρχηγού είναι ανοικτή...
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Βέβαια η Βουλγαρία δε ξέρω πως θα φιλοξενήσει τον διαγωνισμό όταν το κόστος είναι το 75% του ετήσιου μπάτζετ της κρατικής τηλεόρασης
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- diego
- Assistant Researcher

- Posts: 27451
- Joined: Wed Mar 07, 2007 8:55 pm
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 7 times
Εν τω μεταξύ τι πάθανε όλοι με την τραγουδίστρια; Οκ, καταλαβαίνω το δυοβουνιώτικο του πράγματος, αλλά έχουμε δει κάτι Aysel μέσα στα χρόνια, που είχαν τη Βουλγάρα για πρωινό. 
Μέχρι και φέτος, η Αυστραλή ήταν πολύ πιο εντυπωσιακή ως παρουσία.
Μέχρι και φέτος, η Αυστραλή ήταν πολύ πιο εντυπωσιακή ως παρουσία.
- These users thanked the author diego for the post:
- PanosBonJovi (Tue May 19, 2026 2:26 pm)
- Rating: 7.14%
Spoiler: show
- Arkas16
- Asst Researcher Ηρακλή

- Posts: 8974
- Joined: Sat Jun 27, 2009 4:09 pm
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 9 times
Πολύ ωραία η Αυστραλή.
Αλλά τραγουδούσε ποπ generic τραγούδι εικασαετίας. Αν μου έλεγες π.χ. το είχε βγάλει η Cher και το έκανε cover αυτή θα σε πίστευα.
Η Βουλγάρα τραγουδούσε καλά και χόρευε πολύ καλά. Και ήταν και τούμπανο.
Οκ το τραγούδι είναι λίγο σπασαρχ... αλλά ακούγεται σε μπιτσόμπαρο. Το δικό μας ήταν τραγούδι που το ακούς σε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων και σου κολλάει αλλά μετά δεν μπορείς να το ξαναπαίξεις. Άσε που η παρουσίαση ήταν αχταρμάς.
Δεν είχε καλά τραγούδια φέτος γενικά νομίζω. Κάτι Ισραήλ Ιταλία και Αυστραλία που πήγανε 5αδα ήταν για τα ανάθεμα.
Νομίζω στοιχηματικά είναι η μεγαλύτερη έκπληξη τα τελευταία χρόνια μαζί με της Αυστρίας με Κονστίτα που ήταν αρχικά εκτός 15αδας. (Fun Fact η Βίσση ήταν φαβορί στην Αθήνα).
Αλλά τραγουδούσε ποπ generic τραγούδι εικασαετίας. Αν μου έλεγες π.χ. το είχε βγάλει η Cher και το έκανε cover αυτή θα σε πίστευα.
Η Βουλγάρα τραγουδούσε καλά και χόρευε πολύ καλά. Και ήταν και τούμπανο.
Οκ το τραγούδι είναι λίγο σπασαρχ... αλλά ακούγεται σε μπιτσόμπαρο. Το δικό μας ήταν τραγούδι που το ακούς σε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων και σου κολλάει αλλά μετά δεν μπορείς να το ξαναπαίξεις. Άσε που η παρουσίαση ήταν αχταρμάς.
Δεν είχε καλά τραγούδια φέτος γενικά νομίζω. Κάτι Ισραήλ Ιταλία και Αυστραλία που πήγανε 5αδα ήταν για τα ανάθεμα.
Νομίζω στοιχηματικά είναι η μεγαλύτερη έκπληξη τα τελευταία χρόνια μαζί με της Αυστρίας με Κονστίτα που ήταν αρχικά εκτός 15αδας. (Fun Fact η Βίσση ήταν φαβορί στην Αθήνα).
- Rating: 7.14%
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Το τραγούδι της Βουλγαρίας σαν τραγούδι ήταν από τα χειρότερα. Το πιο άρτιο ήταν το 2ο αλλά καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να βγει η Βουλγαρία οπότε it's all good. Money talks after all
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- rimini
- Moderator

- Posts: 7049
- Joined: Fri Dec 03, 2010 6:20 pm
- Football Manager της ομάδας: Rimini
- Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, Ιnter, Rimini
- facebook προφίλ: constantinos.balabanos
- twitter: Costas_Bal
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Γιατί "έπρεπε" να βγει η Βουλγαρία; Αν είναι για τις θεωρίες συνωμοσίας που ακούγονται ότι της το δώσανε επειδή μπήκε στο ευρώ να θυμίσω απλά ότι η τελευταία χώρα που μπήκε στο ευρώ, η Κροατία, εκείνη τη χρονιά βγήκε 13η στη Γιουροβίζιον, όντας προτελευταία σε ψήφους από τις κριτικές επιτροπές.
