Γιουροβίζιο.

Εδώ μπαίνουν οι συζητήσεις σχετικά με τη μουσική...
Post Reply

Tι θέση θα καταλάβει η Ελλάδα με την Demy;

1
3
21%
2-4
1
7%
5-10
1
7%
11-20
7
50%
20+
2
14%
Δεν θα περάσει στον τελικό
0
No votes
 
Total votes: 14
User avatar
Arkas16
Asst Researcher Ηρακλή
Asst Researcher Ηρακλή
Posts: 8974
Joined: Sat Jun 27, 2009 4:09 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Εύκολη νίκη η Βουλγαρία. Και πριν 2 μέρες είχε 100+ απόδοση...
Ακύλας πολύ νερόβραστη παρουσία στον τελικό. Αν έστελνε το βίντεο της ερτ μαγνητοσκοπημένο θα πήγαινε πολύ καλύτερα. Είχε πολύ λίγη ενέργεια στην σκηνή.
User avatar
PanosBonJovi
Football Legend
Football Legend
Posts: 12279
Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
Status: Talk about a dream, try to make it real
Location: A1 EPS Imathias
Has thanked: 84 times
Been thanked: 16 times

Ισχύει αυτό που λες. Δε την περίμενα την Βουλγαρία με τίποτα βέβαια ήταν περίεργη η πτώση στα στοιχήματα το απόγευμα και μετά που την έφερε 3η οπότε έλεγε πολλά.

Πιασάρικο τραγουδάκι, εμένα με θύμιζε τη Σάτη σε 10αρι όμως :D

Περίεργη η Γιουροβίζιον, δε ξέρω πως θα μπορούσαμε να το ξανά κερδίσουμε ποτέ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
User avatar
jasonas
Manager
Manager
Posts: 4555
Joined: Tue Apr 29, 2008 8:50 pm
Football Manager της ομάδας: ΑΕΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, BOCA
Has thanked: 3 times
Been thanked: 14 times

Εντωμεταξυ αυτο το αστειο που εχει ξεκινήσει το Ισραηλ τα τελευταία 2 χρονια να αγοραζει ψηφους του κοινού μπας και κερδίσει πρέπει να το κοιτάξουν εκει στον διαγωνισμό γιατί θα φέρει μεγάλη παρακμη αν συνεχιστεί για 1-2 χρόνια ακομα...
User avatar
Arkas16
Asst Researcher Ηρακλή
Asst Researcher Ηρακλή
Posts: 8974
Joined: Sat Jun 27, 2009 4:09 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Απλά τα ψηφίζουν όπως και την Ουκρανία το κοινό ενώ έχουν μέτρια τραγούδια. Κακα τα ψέματα και Αυστραλία Ιταλία νεροβραστα κομμάτια 20ετιας είχαν και πήραν πολλούς ψήφους.
Γενικά πάντως η πρωτιά με Ακύλα δεν είχε πιθανότητες. Δεν θυμάμαι ποτέ να κερδίζει τρολ τραγούδι. Πάνε καλά αλλά ούτε καν 3αδες δεν μπαίνουν συνήθως.
User avatar
PanosBonJovi
Football Legend
Football Legend
Posts: 12279
Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
Status: Talk about a dream, try to make it real
Location: A1 EPS Imathias
Has thanked: 84 times
Been thanked: 16 times

Γιατί αυτό που κέρδισε τι είναι; Δεν είναι τρολλ; Στο ίδιο επίπεδο είναι ή η Μολδαβία που βγηκε απο πανω μας; λολ

Μόνο η Ρουμανία ήταν αξιόλογο κομμάτι.

Εμείς νομίζω το χάσαμε στο μπούκωμα που παίχτηκε αλλά γενικά είμαι χαρούμενος για το παιδί. Παίζει να είναι και ο μόνος που έχει ζητήσει συγγνώμη λολ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
User avatar
Antonis sketo
Director Of Football
Director Of Football
Posts: 5217
Joined: Tue Oct 10, 2006 10:40 am
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Μπαγκαράγκα κι εβραϊκή παράγκα; Θα υπάρχει άνθρωπος του χρόνου να ξοδέψει σ' αυτό το θίασο χρόνο και φράγκα;
These users thanked the author Antonis sketo for the post:
PanosBonJovi (Sun May 17, 2026 10:20 am)
Rating: 7.14%
User avatar
smtmk
Coach
Coach
Posts: 2529
Joined: Fri May 15, 2015 2:59 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Olympiacos
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Ο καρκινος του Ισραηλ δε μας αφηνει ουτε ενα διαγωνισμο τραγουδιου να χαρουμε.
User avatar
Konstantinos84
Assistant Manager
Assistant Manager
Posts: 3388
Joined: Fri Mar 07, 2014 11:40 am
Has thanked: 5 times
Been thanked: 0

Δεν υπάρχει κάτι να κοιτάξουν για το Ισραηλ.
Πληρωνει απιστευτα χρηματα για προωθηση και οι Ισραηλινοι της διασποράς γενικότερα ψηφίζουν οργανωμένα, υποστηριζοντας με απιστευτο τροπο τη χωρα τους. Με οποιον Ισραηλινο και αν μιλήσεις θα σου πει οτι ειναι ο πλέον πολιτισμένος λαός, οι καλυτεροι κτλ κτλ.
Επισης ειναι γάτες στη προπαγάνδα και στις καμπάνιες πολιτικων κτλ.
User avatar
PanosBonJovi
Football Legend
Football Legend
Posts: 12279
Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
Status: Talk about a dream, try to make it real
Location: A1 EPS Imathias
Has thanked: 84 times
Been thanked: 16 times

Καλά εδώ μιλάμε για διαγωνισμό τραγουδιού που το 2022, ένα από τα πιο most viewed και viral songs στην ιστορία του διαγωνισμού βγήκε 20ο έτσι...

Και οι Rasmus είχαν πάει άπατοι εκεί τη χρονιά με το Jezebel.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
Spartakus
Football Legend
Football Legend
Posts: 14588
Joined: Tue Aug 09, 2005 10:23 am
Αγαπημένη Ομάδα: η δικιά μου
Location: Σε ένα κόσμο δικό μου, οπού μένω εγώ κι ο εαυτός μου
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Antonis sketo wrote: Sun May 17, 2026 10:18 am Μπαγκαράγκα κι εβραϊκή παράγκα; Θα υπάρχει άνθρωπος του χρόνου να ξοδέψει σ' αυτό το θίασο χρόνο και φράγκα;

Πάρα πολλοί γτ φέρνουν απίστευτα έσοδα στα κρατικά κανάλια από διαφημίσεις και χορηγιες
Γεωργέας forecer (και με περιβραχιόνιο)
--------------------------------------------
Kastroman wrote:Από τους αντίπαλους, ο Σπάρτακος εξελίσσεται σε λατρεία. :notworthy:
Όταν έβρεχε ο Θεός agression, bravery και determination είχε βγάλει κουβαδάκι και τα μάζευε. :D
nikos55 wrote:Φίλε Spartakus,
Και εσύ στον αγώνα μας. Οπως ο Σπάρτακος της αρχαιότητας ηγήθηκε των σκλάβων εναντίον των Ρωμαίων, εσύ οδήγησέ μας στη μάχη εναντίον της SI. Η θέση του αρχηγού είναι ανοικτή...
User avatar
PanosBonJovi
Football Legend
Football Legend
Posts: 12279
Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
Status: Talk about a dream, try to make it real
Location: A1 EPS Imathias
Has thanked: 84 times
Been thanked: 16 times

Βέβαια η Βουλγαρία δε ξέρω πως θα φιλοξενήσει τον διαγωνισμό όταν το κόστος είναι το 75% του ετήσιου μπάτζετ της κρατικής τηλεόρασης
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
User avatar
diego
Assistant Researcher
Assistant Researcher
Posts: 27451
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:55 pm
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times

Εν τω μεταξύ τι πάθανε όλοι με την τραγουδίστρια; Οκ, καταλαβαίνω το δυοβουνιώτικο του πράγματος, αλλά έχουμε δει κάτι Aysel μέσα στα χρόνια, που είχαν τη Βουλγάρα για πρωινό. :D

Μέχρι και φέτος, η Αυστραλή ήταν πολύ πιο εντυπωσιακή ως παρουσία.
These users thanked the author diego for the post:
PanosBonJovi (Tue May 19, 2026 2:26 pm)
Rating: 7.14%
Spoiler: show
Lord_Marks wrote:Τείνεις να εξελιχθείς σε λατρεία με τους επιθετικούς προσδιορισμούς σου αποπάνε :D -doublekiss
sirkostas777 wrote:Ρε θα με υποχρεώσετε στο τέλος να σας μιλάω όπως ο diego1960 :D :-D
DjBasile wrote:πραγματικά είναι απόλαυση ο diego, όταν χάνει ο ολυμπιακός!! Μακάρι να συνεχιστεί αυτό και στο 2010 :P
User avatar
Arkas16
Asst Researcher Ηρακλή
Asst Researcher Ηρακλή
Posts: 8974
Joined: Sat Jun 27, 2009 4:09 pm
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Πολύ ωραία η Αυστραλή.
Αλλά τραγουδούσε ποπ generic τραγούδι εικασαετίας. Αν μου έλεγες π.χ. το είχε βγάλει η Cher και το έκανε cover αυτή θα σε πίστευα.
Η Βουλγάρα τραγουδούσε καλά και χόρευε πολύ καλά. Και ήταν και τούμπανο.
Οκ το τραγούδι είναι λίγο σπασαρχ... αλλά ακούγεται σε μπιτσόμπαρο. Το δικό μας ήταν τραγούδι που το ακούς σε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων και σου κολλάει αλλά μετά δεν μπορείς να το ξαναπαίξεις. Άσε που η παρουσίαση ήταν αχταρμάς.
Δεν είχε καλά τραγούδια φέτος γενικά νομίζω. Κάτι Ισραήλ Ιταλία και Αυστραλία που πήγανε 5αδα ήταν για τα ανάθεμα.
Νομίζω στοιχηματικά είναι η μεγαλύτερη έκπληξη τα τελευταία χρόνια μαζί με της Αυστρίας με Κονστίτα που ήταν αρχικά εκτός 15αδας. (Fun Fact η Βίσση ήταν φαβορί στην Αθήνα).
These users thanked the author Arkas16 for the post:
diego (Tue May 19, 2026 6:18 pm)
Rating: 7.14%
User avatar
PanosBonJovi
Football Legend
Football Legend
Posts: 12279
Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
Status: Talk about a dream, try to make it real
Location: A1 EPS Imathias
Has thanked: 84 times
Been thanked: 16 times

Το τραγούδι της Βουλγαρίας σαν τραγούδι ήταν από τα χειρότερα. Το πιο άρτιο ήταν το 2ο αλλά καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να βγει η Βουλγαρία οπότε it's all good. Money talks after all
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
User avatar
rimini
Moderator
Moderator
Posts: 7049
Joined: Fri Dec 03, 2010 6:20 pm
Football Manager της ομάδας: Rimini
Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ, Ιnter, Rimini
facebook προφίλ: constantinos.balabanos
twitter: Costas_Bal
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Γιατί "έπρεπε" να βγει η Βουλγαρία; Αν είναι για τις θεωρίες συνωμοσίας που ακούγονται ότι της το δώσανε επειδή μπήκε στο ευρώ να θυμίσω απλά ότι η τελευταία χώρα που μπήκε στο ευρώ, η Κροατία, εκείνη τη χρονιά βγήκε 13η στη Γιουροβίζιον, όντας προτελευταία σε ψήφους από τις κριτικές επιτροπές.
Post Reply

Return to “Μουσική”