Τα 10 χρόνια Release παντρεύονται με τα 30 χρόνια Νόστος / ΙΣΝ και ετοιμάζουν 2 μεγάλες συναυλίες, με μεγάλα ονόματα όπως ανακοίνωσε στο ΔΤ το ίδρυμα
Αφού πω ότι δεν είναι μεγάλη συναυλία αν δεν είναι Bruce Springsteen,
Θα τολμήσω να πω ότι είναι Lady Gaga και Linkin Park.
Γενικά για Release φέτος άκουσα Linkin Park και Limp Bizkit
Συναυλίες
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ακούγεται και τρίτη μεγάλη συναυλία μέσα στον Μάιο για κερασάκι;
Που είναι οι ειδικοί του χώρου να μας ρίξουν τα φώτα τους;
Update: AC/DC
So Metallica, Iron Maiden, AC/DC.
Δε ξέρω πόσο καλά θα πάει το τελευταίο αλλά καλώς να έρθουν
Που είναι οι ειδικοί του χώρου να μας ρίξουν τα φώτα τους;
Update: AC/DC
So Metallica, Iron Maiden, AC/DC.
Δε ξέρω πόσο καλά θα πάει το τελευταίο αλλά καλώς να έρθουν
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- laugh
- Manager

- Posts: 4283
- Joined: Sun Nov 06, 2005 3:41 am
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 23 times
Πήρα Limp Bizkit γιατί είμαι θύμα του 00s nostalgia. Πιστέυω ότι θα είναι χάλια αλλά θα περάσουμε ωραία 
- These users thanked the author laugh for the post:
- PanosBonJovi (Mon Nov 10, 2025 2:19 pm)
- Rating: 7.14%
- scorpions
- Assistant Manager

- Posts: 3741
- Joined: Wed Nov 03, 2004 2:28 pm
- Football Manager της ομάδας: On Holidays
- Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος - Inter -R.Madrid
- Location: Κρητη
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Θα παιχτεί μαλκια με ΟΑΚΑ και μεταλικα/μειντεν έτσι όπως πάει..
https://www.sport24.gr/football/oaka-ti ... AQ1cu8t45Q
https://www.sport24.gr/football/oaka-ti ... AQ1cu8t45Q
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Κάθεστε και ακούτε τις [System Interruption: Μη βρίζεις!] του Μάκη μωρέ;
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Κανένα άγχος, [System Interruption: Μη βρίζεις!] της ΕΠΟ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Οι απανταχού μεταλλάδες να βγουν να διαμαρτυρηθούν και να ζητάνε concert pass από την κυβέρνηση.
Pantera - 9/7/2026, Πλατεία Νερού
Έρχονται να συμπληρώσουν τους Metallica, Gojira, Iron Maiden, Megadeth κλπ κλπ που έρχονται φέτος
Pantera - 9/7/2026, Πλατεία Νερού
Έρχονται να συμπληρώσουν τους Metallica, Gojira, Iron Maiden, Megadeth κλπ κλπ που έρχονται φέτος
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ο Bryan Adams επιστρέφει στην Αθήνα!
19/12 - ΟΑΚΑ
19/12 - ΟΑΚΑ
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ο Βryan Adams στη Θεσσαλονίκη για ένα ακουστικό σόου στις 28/6!
Του έλειψαν οι μπουγάτσες λογικά
Του έλειψαν οι μπουγάτσες λογικά
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Διέλυσε κάθε ρεκόρ το αποψινό νομίζω σε προσέλευση.
Ορεξάτοι και γούσταραν, καμία σχέση με το 2024 που τους είδα Ιταλία.
Ας είναι φάρος για το μέλλον το αποψινό ώστε να γίνει η Αθήνα αφετηρία μεγάλων περιοδειών για να μετριάσουν τα logistics και να βλέπουμε πιο συχνά τεράστια ονόματα στη χώρα μας και γεμάτα γήπεδα. Έτσι και αλλιώς αποτέλεσμα των Coldplay ήταν η σημερινή συναυλία που έκαναν την αρχή!
Έρχονται και Βοτανικός, νέο Καραισκακης θα αυξηθούν και οι επιλογές σε χώρους
.
Μακάρι Σπρινγιστινγκ 2027 αν και χλωμό…
Ορεξάτοι και γούσταραν, καμία σχέση με το 2024 που τους είδα Ιταλία.
Ας είναι φάρος για το μέλλον το αποψινό ώστε να γίνει η Αθήνα αφετηρία μεγάλων περιοδειών για να μετριάσουν τα logistics και να βλέπουμε πιο συχνά τεράστια ονόματα στη χώρα μας και γεμάτα γήπεδα. Έτσι και αλλιώς αποτέλεσμα των Coldplay ήταν η σημερινή συναυλία που έκαναν την αρχή!
Έρχονται και Βοτανικός, νέο Καραισκακης θα αυξηθούν και οι επιλογές σε χώρους
.
Μακάρι Σπρινγιστινγκ 2027 αν και χλωμό…
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Έσπασαν όλα τα ρεκόρ οι Metallica. 90,000+ επίσημα, ο Χαλιόρης, δ/ντης του ΟΑΚΑ έκανε λόγο για 97,000 κόσμο. Δε θα το ξανά δούμε αυτό το νούμερο.
Φέρτε Springsteen
Φέρτε Springsteen
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
97,000 κόσμος βρέθηκε στο ΟΑΚΑ, η χρονιά μόλις ξεκίνησε συναυλιακά και η HIGH PRIORITY PROMOTIONS έχει ζητήσει το ΟΑΚΑ για 4 (!) συναυλίες μέσα στο 2027!!! Ας έρθει η ώρα του Bruce επιτέλους.
We're so fucking back όπως και να έχει.
We're so fucking back όπως και να έχει.
Το Δ.Σ, λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων, εγκρίνει ομόφωνα: α) επί της αρχής το υπ’ αριθμ. πρωτ: 10/5634/26/6-2025,10/6652/23/7/2025, 10/9066/20/10/2025, 10/6706/24/7/2026, 10/1503/24/2/2026 αίτημα της εταιρείας High Priority Promotions, αναφορικά με τη διοργάνωση τεσσάρων (4) μεγάλων συναυλιών στο Κεντρικό Στάδιο μέσα στο 2027 και β) την επανεξέταση του αιτήματος σε χρόνο που θα επιτρέπει την πλήρη διασταύρωση με το οριστικοποιημένο αθλητικό καλεντάρι και υπό τη σύμφωνη γνώμη της ΠΑΕ ΠΑΟ.
Σημειώνεται ότι η διοργανώτρια εταιρεία δεν πρέπει να προβεί στην ανακοίνωση των συναυλιών και στη διάθεση εισιτηρίων, πριν την οριστική απόφαση του Δ.Σ. και την υπογραφή του σχετικού ιδιωτικού συμφωνητικού.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12279
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Περάσανε και οι Maiden από το ΟΑΚΑ με περίπου 40,000 κόσμο όπως συνήθως και έκλεισε για φέτος μέχρι τη Βίσση τουλάχιστον.
Για του χρόνου πάμε για AC/DC (ακούστηκαν πέρσι για φέτος αλλά πήγανε Αμερική πρώτα, όπως ακριβώς έγινε και με Metallica το 2024) και The Rolling Stones (ήταν να έρθουν το 2025).
Στο Διαύγεια λέει για 4 συναυλίες. Δε νομίζω να είναι 1+1 και για τις 2 οπότε ίσως υπάρξει και 3ο όνομα που δεν έχει ακουστεί ακόμη. Επίσης μιας και υπάρχει conflict με το πρόγραμμα του ΠΑΟ, μιλάμε λογικά για Απρίλιο-Μάιο.
Για του χρόνου πάμε για AC/DC (ακούστηκαν πέρσι για φέτος αλλά πήγανε Αμερική πρώτα, όπως ακριβώς έγινε και με Metallica το 2024) και The Rolling Stones (ήταν να έρθουν το 2025).
Στο Διαύγεια λέει για 4 συναυλίες. Δε νομίζω να είναι 1+1 και για τις 2 οπότε ίσως υπάρξει και 3ο όνομα που δεν έχει ακουστεί ακόμη. Επίσης μιας και υπάρχει conflict με το πρόγραμμα του ΠΑΟ, μιλάμε λογικά για Απρίλιο-Μάιο.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
