Opposition Instructions (που και ποτε???)

Συζητήστε για τις ανίκητες τακτικές που δημιούργησατε!
ball38
Football Legend
Football Legend
Been thanked: 0

Πως τις χρησιμοποιειτε, σε ποιες περιπτωσεις και ποιες εχετε κτλβει οτι αποδιδουν ή αντιθετα οτι ειναι αντιπαραγωγικες??

υ.γ: ρωταω γιατι δν εχω βγαλει ακρη οποτε καλο θα ηταν να ακουστουνε γνωμες (το ξερω οτι υπαρχει topic για το show onto weaker foot αλλα αυτο το topic αναφερεται συνολικα στα opposition instructions!)
ΓΕΡΑΚΙ
Amateur
Amateur
Football Manager της ομάδας: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Αγαπημένη Ομάδα: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Has thanked: 0

Για εμενα δεν ειναι αντιπαραγωγικες.Εγω τις εκτελω αναλογως το συστημα,τους παικτες,την δυναμικοτητα και την χρονικη περιοδο του αντιπαλου.Για να εξηγηθω.Οσο αφορα το συστημα,εαν ο αντιπαλος εχει προωθημενους παικτες θα μαρκαρω πρωτα αυτους αφου αυτοι κανουν το παιχνιδι.Οσο αφορα τους παικτες,εαν παιζω με μια μεγαλη ομαδα θα προσπαθησω να καλυψω τα νοτα μου και θα προσπαθησω να κουτσουρεψω τους αμυντικους ωστε ή να τραυματιστουν ή να βγαλουν ολο τους το τσαμπουκα και να φανε κοκκινη.Για αυτο βαζω σε τετοιες περιπτωσεις στους αμυντικους tackling=hard.Για την δυναμικοτητα νομιζω οτι εξηγησα τι κανω στο παραπανω παραδειγμα.Οσο αφορα τωρα στη χρονικη περιοδο.Θα αναφερω το πρωταθλημα,ειναι το τελος της περιοδου και παιζω με μια κολωπετινιτσα,εκει ειναι που δεν θα μαρκαρω κανεναν.Εαν παιζω με καποια καλη ομαδα και ειναι το τελος της περιοδου τοτε θα μαρκαρω επιθετικους και μεσους μεχρι να τους αλλαξω τα φωτα.Φυσικα στην αρχη της περιοδου και μεχρι να ξεκαθαρισουν τα πραγματα μαρκαρω επιθετικους και μεσους.
x-nursing.blogspot.com
Η νοσηλευτική σε νέα διάσταση
kcb
Backup
Backup
Football Manager της ομάδας: Nantes
Αγαπημένη Ομάδα: Ολυμπιακός

Έχω πολύ λίγο καιρό που παίζω το 07 και αυτό που κάνω είναι να μαρκάρω στενά αυτούς που μου λέει ο scout. π.χ. μου λέει ότι το κέντρο τους είναι καλό hardworking κλπ τους βάζω closing always, tackling hard (μέχρι την πρώτη κίτρινη οπότε μαζεύομαι...) κλπ για να μην αφήνω να κάνουν παιχνίδι.
Επίσης παρατηρώ αν κάποιος έχει πέσει πολύ σε condition σε σχέση με τους υπόλοιπους και πιέζω αυτόν μήπως κάνει λάθος.
Πάντα υπόψιν ότι τα πολλά closing down μπορεί να αφήνουν τρύπες στις γραμμές.
Μου φάνηκε να αποδίδει αλλά πάλι παίζω λίγο καιρό όπως είπα.
Akyla
Twitch Streamer
Twitch Streamer
Football Manager της ομάδας: Chester FC
Αγαπημένη Ομάδα: Leeds

http://community.sigames.com/eve/forums ... 7802045772

Eδώ αυτός ο καμένος τύπος τα εξηγεί μια χαρά

Πάνω-κάτω τα έκανα κι εγώ με μερικές διαφορές

Πιστεύω είναι σωστός
kcb
Backup
Backup
Football Manager της ομάδας: Nantes
Αγαπημένη Ομάδα: Ολυμπιακός

Ωραίος!!!! :victory:
Επιβεβαιώνει κι αυτό που είχα σκεφτεί για αντιπάλους με χαμηλό condition. Βαράτε τους :D
calexicool
Trialist
Trialist

πως κανω εγγραφη στο φορουμ?προσπαθω να μπω και να διαβασω τα posts αλλα δε με αφηνει ενω περα απο το κουμπι για το join δε βλεπω καποιο κουμπι για εγγραφη
yannis27gr
Hot Prospect
Hot Prospect
Αγαπημένη Ομάδα: Άρης

Ραγκάτσης (ραδιοφωνικός παραγωγός): Πότε εισήχθη για πρώτη φορά το άθλημα του μπάσκετ στους Ολυμπιακούς Αγώνες;

Μήνυμα από φίλαθλο: Χρήστο (ραγκάτση), επανέλαβε σε παρακαλώ την ερώτηση γιατί στην Επτάλοφο δεν κατάλαβαν τη λέξη "εισήχθη"... :D :D
calexicool
Trialist
Trialist

οχι αυτο ειναι για το fm britain.Εγω ρωτσα για το SI community.Μου δινει δυνατοτητα μονο login και οχι join
Akyla
Twitch Streamer
Twitch Streamer
Football Manager της ομάδας: Chester FC
Αγαπημένη Ομάδα: Leeds

Κάνω c/p το αρχικό post που είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης

[quote]I am starting a thread on opposition instructions as I have not seen a comprehensive thread on that. IMO, this can be one of the decisive things in determining the outcome of the match besides your own tactic.

Usually after I give the pre-game teamtalk, I would check on the opposition instruction screen to see if I position my central defenders correctly. If my opponent is using the big-small combination, I shall adjust which of my two DCs to be on which side.

In my situation, both my DCs (I'm using a four man defence) are not the fastest players on the pitch (pace: 9 and 11) but they have decent (ie. is or more than 14) marking & tackling stats. Here is a few scenarios that I have run into in my games:

• DC marking a big targetman in a 2 man attack: always close down in hope that he would win most of the battles and contain the targetman from attacking my goal. If his preferred foot is right or left ONLY, then I'd show him onto the left or right respectively. Else, I will just leave it to my defenders on how to mark him.

• DC marking a pacey forward in a 2 man attack: never close down and always tight marking. This is what I'm not quite sure of. I'm afraid if I try to close down on him all the time, any mistackle would mean that my DC is going to be left behind by the sheer pace of the FC. With tight marking, I want the DC to nullify the effect of that fast forward without commiting himself too much. The higher the pace of the FC, the lower my closing down on my DC's individual setting is. Any other suggestions?

• DC marking a big targetman in a 1 striker formation: One DC (with the lower pace) will be set to always close down, the other has no specific instructions to pick up what's left.

• DC marking a pacey forward in a 1 striker formation: same as above as I have the numerical advantage and the extra man to cover should the closing down DC fail to clear or contain the man

• On AMC: Always close him down to prevent him from linking to his strikers.

• Opposition ML/R and AM L/R: Since I want to deprive opposition team of the supply from the wings, these players are given the instruction to always be closed down and shown onto the weaker foot (plus hard tackling depending on the match-up against my players). If the wingers are exceptional, I would tick tight marking on my DL's and/or DR's individual settings.

• Any injured field players and players below 85% (excluding strikers): Have always put the hard tackling on these players to either make their condition worse or take them to the hospital early Big Grin

Using the instructions above, I am quite pleased with how my defence is performing. 32 games, 19 goals conceded and 19 clean sheets. The after match observation (brought forward by Cleon) has also been quite encouraging. My DCs are winning 80% and above of their headers and the low number of tackles they make (usually ranges from 2 to 5 each) was probably down to the dominance of the defence (as suggested by Cleon). The goals I'm conceding are mostly based on set plays (or the lack of marking on that) and not on counterattack or open field play. BTW I seldom use both tight marking & closing down on always unless my DCs have way better stats than the opposing strikers.

Most, if not all, of the teams that I have met are using either the 2 man or lone man attack. Have not met against a team with a 3 striker formation so I'm not sure how it would turn out. In the closing stages of any game which the opponents have gone 4-2-4 on me, I usually set 'always close down' on all 4 forwards. This is done only after I put 2 DMs in front of my 4-man defence. So far the result has been alright as I have not conceded an 89 or 90th min goal since one game in the beginning of the season. Have not tried anything on the opponent defence or goalies either, thus not sure how anything works on that side of the field.

Any opinion and suggestion is welcomed. Share what has worked wonders for your team and may be we can strive towards the perfect formula.[/quote]

Πάντως μπορείς να κάνεις register για να δεις και τα υπόλοιπα ποστ του συγκεκριμένου τόπικ και γενικά το forum της SI που μπορεί να σε βοηθήσει πολύ
yannis27gr
Hot Prospect
Hot Prospect
Αγαπημένη Ομάδα: Άρης

Έχοντας δουλέψει αρκετά αυτές τις οδηγίες, έχω να δώσω τις εξής συμβουλές:

Tight marking: βάζουμε σε όλους από DMC και πάνω. Αν βάλουμε και στους DR/L τότε θα κάνουμε την ανάπτυξη τους δύσκολη αλλά ταυτόχρονα θα κουράσουμε τους επιθετικούς μας και δε θα είναι πάντα στην κατάλληλη θέση για αντεπίθεση. Το βάζουμε στο τέλος αν θέλουμε να κρατήσουμε σκορ.

Cloding down: Πάντα στους μέσους. Για τους επιθετικούς, βλέπουμε την ικανότητα να τριπλάρει. Αν είναι πάνω από 15, βάζουμε Ποτέ. Αν είναι λιγότερο (ειδικά αν είναι κάτω από 12) βάζουμε Πάντα.

Hard tackling: Κατά το δοκούν, προσοχή στις κάρτες. Ποτέ στους επιθετικούς για να γλυτώνετε πέναλτυ.

Show on foot: Weaker foot στους ακραίους μέσους αν είναι δεξιοπόδαροι και παίζουν από αριστερά και τανάπαλιν.
Ραγκάτσης (ραδιοφωνικός παραγωγός): Πότε εισήχθη για πρώτη φορά το άθλημα του μπάσκετ στους Ολυμπιακούς Αγώνες;

Μήνυμα από φίλαθλο: Χρήστο (ραγκάτση), επανέλαβε σε παρακαλώ την ερώτηση γιατί στην Επτάλοφο δεν κατάλαβαν τη λέξη "εισήχθη"... :D :D
calexicool
Trialist
Trialist

για το show on foot οι γνωμες διιστανται.Αλλοι λενε να το χρησιμοποιεις οταν ο αντιπαλος μεσος ειναι δεξιοποδαρος και παιζει στα δεξια και αλλοι το αντιστροφο.Εχει καταληξει κανεις καπου?Τι σημαινει ακριβως το show on foot?
kosmar7
Indispensible
Indispensible
Football Manager της ομάδας: Ολυμπιακος
Αγαπημένη Ομάδα: Oλυμπιακός

[quote="yannis27gr"]
Hard tackling: Κατά το δοκούν, προσοχή στις κάρτες. Ποτέ στους επιθετικούς για να γλυτώνετε πέναλτυ.
[/quote]

Hard tacling χρησιμοποίησα σε ψηλούς επιθετικούς οι οποίοι συνήθως είναι αργοί και δεν ντριπλάρουν και πιάνει. Οσες φορές πήγαινε η μπάλα τα πόδια τους τις πιο πολλές φορές την κερδιζα.... Οσο για πεναλντυ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα....
vandervaggos
The God Of Football
The God Of Football
Football Manager της ομάδας: Unemployed
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ

[quote="calexicool"]για το show on foot οι γνωμες διιστανται.Αλλοι λενε να το χρησιμοποιεις οταν ο αντιπαλος μεσος ειναι δεξιοποδαρος και παιζει στα δεξια και αλλοι το αντιστροφο.Εχει καταληξει κανεις καπου?Τι σημαινει ακριβως το show on foot?[/quote]

Όταν του λείπει ένα πόδι (δλδ κουτσός) και τον αναγκάσεις να βγάλει με το άλλο σέντρα ή να μπει με το άλλο πόδι ή να πασάρει με το άλλο πόδι και γενικά να τους δίνεις χώρο στο κακό πόδι, έχει περισσότερες πιθανότητες να κάνει λάθος.
Xalkidaios8
Trialist
Trialist
Football Manager της ομάδας: ΟΣΦΠ
Αγαπημένη Ομάδα: Inter

Λοιπόν.. Εγω θα ήθελα να αναφερθώ στο Closing Down στον αντίπαλο GK..

Αν κάποιος διαθέτει επιθετικούς με καλό accelaration & stamina(για να μπορέσουν να αντέξουν την πίεση ψηλά για μεγάλο χρονικό διάστημα & ταυτόχρονα να μπορύν να εκπληρώσουν και τα υπόλοιπα καθηκοντά τους) ας δοκιμάσει στον αντιπαλο GK closing down "Always"...

Προσωπικά εγω το χρησιμοποιω συχνά(κυρίως όταν κυνηγάω σκορ ή υπάρχει γενικότερα διάθεση απ την επίθεση να τρέξει) και αποδίδει(αναφέρομαι σε 10~12 goals per season, όλα από κλεψίμο της μπάλας από τον GK ή τα DC), πράγμα αρκετά σημαντικό..!

Βέβαια εξάρταται & και από τον Τερματοφύλακα.. Αν το δοκιμάσετε στον Buffon.. τοτε δυσκολα θα έχετε αποτελέσματα :wink:
tassard
Backup
Backup

ρε παιδια, ομως οι εντολες αυτες δεν ερχονται σε αντιθεση με τα team instructions?Δηλαδη, αν δεν εχουμε βαλει tight marking στον team instuctions και στο player instructions και βαλουμε στο opposition instructions τι γινεται?

Return to “Τακτικές FM2007”