Φίλε μου κοίτα λίγο τα mentalities. Τα κενά είναι τόσο μεγάλα που τα μπακ δεν έχουν καμιά υποστήριξη απο άλλους παίχτες. Στο FM '10 τέτοια frameworks (με τεραστια κενά στα mentalities μεταξύ άμυνας/επίθεσης) δούλευαν επειδή δεν χρειάζονταν αλληλοκαλύψεις στα άκρα. Και γενικά όσο μεγαλύτερα τα διαστήματα στα mentalities τόσο πιο επιθετική η τακτική επειδή "απλώνει" τον αντίπαλο. Όσο πιο κοντά τα mentalities τόσο πιο συμπαγής η ομάδα.PetrosGz wrote:Για κλαματα σου μοιαζουν τα fixtures? Τι να πω!!! Αν θες βαλε πιο deep το def line... Εδω παιζουμε TΣΟΥΛΟΥ και παμε για τελικο κ μας λεει αμυνα για κλαματα... Πραγματικα η αμυνα ισως να ειναι το μονο τρωτο σημειο της τακτικης αλλα διορθωνεται με προσπαθεια... Οσο για τον Mr Hough εχουμε μιλησει στο fb κ ψαχνει πως θα κανεις τις μικρες ομαδες να μην τρωνε γκολ για μεσαιες και μεγαλες ειναι απιστευτη...iomind wrote:Άμυνα για κλάματα, εκτός αν έχετε την σούπερ ομάδα δεν αξίζει. Ο ίδιος ο Mr.Hugh το έχει παρατήσει το project και θα ασχοληθεί με νέα τακτική επειδή δεν μπόρεσε να φτιάξει την άμυνα.
Δεύτερον, tigh/man marking στα μπακ είναι αυτοκτονία εκτός αν οι αντίπαλοι winger είναι πολύ πιο αργοί απο τα μπακ σου. Ένα καλό παράδειγμα του πως λειτουργεί μια σωστή άμυνα, ρίξε μια ματιά εδώ http://community.sigames.com/showthread ... er_Defense.