Συναυλίες
- Aris7
- Director Of Football

- Posts: 6707
- Joined: Sun Apr 06, 2003 11:00 pm
- Football Manager της ομάδας: Andy Roddick
- Αγαπημένη Ομάδα: Andy Roddick
- twitter: Maritus7
- Status: Andy Roddick
- Location: Andy Roddick
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
λογικα το ενα θα ειναι ποπ ονομα και το αλλο θα ειναι συγκροτημα που προσφατα έκανε ριγιουνιον
Sponis wrote:την τριγωνομετρία που δίδαξαν οι Σπόνης-Τζιο-Αρης ούτε ο Αρσέν ούτε ο σερ Αλεξ την έχουν δει ακόμα λέμε...
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ή Weeknd και Oasis λέω εγώ. Springsteen με τίποτα.
Λέγε Aris τι ξέρεις
Λογικά είναι Taylor Swift indeed και εκεί μιλάμε για 2+ shows
Λέγε Aris τι ξέρεις
Λογικά είναι Taylor Swift indeed και εκεί μιλάμε για 2+ shows
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Δεν προλαβαίνει ο κόσμος να γεμίσει τους κουμπαράδες ρε. Άρα εντός 1-2 μηνών θα ξέρουμε.Για εμάς, οι δύο αυτές συναυλίες σηματοδοτούν την αρχή μίας νέας εποχής. Για τη High Priority Promotions, για τα μεγάλα live events στη χώρα μας και για όλα όσα έρχονται πολύ σύντομα.
Stay tuned.
Ο κεραυνός πάντως τα λέει όλα.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Οριστική αλλαγή σελίδας για το συναυλιακό χάρτη της χώρας καθώς ο "γάμος" της High Priority Promotions και Live Nation είναι επίσημος. Το μεγαλύτερο deal που έχει γίνει σε αυτό τον τομέα.
Προβλέπω για το 2027 σύμφωνα και με αυτά που είπε ο Άρης
AC/DC (νομίζω έχει κλείσει από πέρσι)
Oasis
The Rolling Stones (αν βγουν στο δρόμο γιατί ακύρωσαν 2 φορές μέχρι τώρα)
Taylor Swift
https://www.businessnews.gr/epixeirisei ... tin-ellada
Προβλέπω για το 2027 σύμφωνα και με αυτά που είπε ο Άρης
AC/DC (νομίζω έχει κλείσει από πέρσι)
Oasis
The Rolling Stones (αν βγουν στο δρόμο γιατί ακύρωσαν 2 φορές μέχρι τώρα)
Taylor Swift
https://www.businessnews.gr/epixeirisei ... tin-ellada
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- Aris7
- Director Of Football

- Posts: 6707
- Joined: Sun Apr 06, 2003 11:00 pm
- Football Manager της ομάδας: Andy Roddick
- Αγαπημένη Ομάδα: Andy Roddick
- twitter: Maritus7
- Status: Andy Roddick
- Location: Andy Roddick
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
3 ναι ενα μπορεί απο οσα ξέρω
για τα ναι πάντως πέρα απο 1, στα άλλα δεν είχαν πέσει υπογραφές μέχρι πριν λίγες μέρες
για τα ναι πάντως πέρα απο 1, στα άλλα δεν είχαν πέσει υπογραφές μέχρι πριν λίγες μέρες
Sponis wrote:την τριγωνομετρία που δίδαξαν οι Σπόνης-Τζιο-Αρης ούτε ο Αρσέν ούτε ο σερ Αλεξ την έχουν δει ακόμα λέμε...
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
Ο Μr. Music έγραψε ότι υπάρχουν σοβαρές ελπίδες για Springsteen και ότι θα δείξει, υπάρχουν διαπραγματεύσεις;
Το υπογεγραμμένο λογικά είναι το πρώτο το οποίο ήδη έκανε tease ο Promoter στο τέλος της ανακοίνωσής του των Maiden, σωστά;
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
- PanosBonJovi
- Football Legend

- Posts: 12305
- Joined: Wed Sep 05, 2012 11:12 am
- Αγαπημένη Ομάδα: Barcelona, Liverpool, Veria
- Status: Talk about a dream, try to make it real
- Location: A1 EPS Imathias
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 16 times
A$AP Rocky η πρώτη συναυλία της νέας εποχής που πλέον υπογράφεται από την "High Priority Promotions, A Live Nation Company", τρομερή εξαγορά. Άντε πάντα τέτοια ανυπομονώ για αυτά που έρχονται από εδώ και στο εξής.
11/10/2026 - Telekom Center Athens
Από venues έχουμε:
OAKA, Telekom Arena, PAOK Sports Arena.
O ΠΑΟ έχει ρίξει τρομερή δουλειά στην εμπορική εκμετάλλευση του κλειστού.
Μακάρι να ακολουθήσουν και Αγία Σοφία, Βοτανικός, Καραϊσκάκης.
Θα ήθελα να δω live στη Φιλαδέλφεια.
11/10/2026 - Telekom Center Athens
Από venues έχουμε:
OAKA, Telekom Arena, PAOK Sports Arena.
O ΠΑΟ έχει ρίξει τρομερή δουλειά στην εμπορική εκμετάλλευση του κλειστού.
Μακάρι να ακολουθήσουν και Αγία Σοφία, Βοτανικός, Καραϊσκάκης.
Θα ήθελα να δω live στη Φιλαδέλφεια.
For the ones who had a notion a notion deep inside, that it ain't no sin to be glad you're alive
-
Spartakus
- Football Legend

- Posts: 14590
- Joined: Tue Aug 09, 2005 10:23 am
- Αγαπημένη Ομάδα: η δικιά μου
- Location: Σε ένα κόσμο δικό μου, οπού μένω εγώ κι ο εαυτός μου
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Οι Δημότες της Φιλαδελφειας σίγουρα όχι πάντως

Γεωργέας forecer (και με περιβραχιόνιο)
--------------------------------------------
--------------------------------------------
Kastroman wrote:Από τους αντίπαλους, ο Σπάρτακος εξελίσσεται σε λατρεία.
Όταν έβρεχε ο Θεός agression, bravery και determination είχε βγάλει κουβαδάκι και τα μάζευε.
nikos55 wrote:Φίλε Spartakus,
Και εσύ στον αγώνα μας. Οπως ο Σπάρτακος της αρχαιότητας ηγήθηκε των σκλάβων εναντίον των Ρωμαίων, εσύ οδήγησέ μας στη μάχη εναντίον της SI. Η θέση του αρχηγού είναι ανοικτή...

