Free attributes ανα θεση και two-footed players

Συζητήστε για τη νέα έκδοση του Football Manager!
Forum rules
Καλώς Ήρθατε στη Γενική Συζήτηση για το Football Manager 2009.
Παρακαλούμε, διαβάστε πρώτα τους κανόνες του site - http://www.fmgreece.gr/forumrules.php
Σημαντικά θέματα:

Football Manager 2009 info (Patch v9.1.0 - v9.2.0 - v9.3.0)
Δε μπορώ να ενεργοποιήσω το FM2009 / λάθος κωδικός.
Γενικές Απορίες FM09
Ελληνική Περιγραφή Αγώνα!!!
Σε περίπτωση που δε μπορείτε να ξεχωρίσετε τα 0 - O και Ι-1 από το κωδικό ενεργοποίησης, πατήστε εδώ για να δείτε πως φαίνονται οι χαρακτήρες, πάνω στο manual.
Post Reply
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ανοιγω αυτο το θεμα να βαλω συγκεντρωτικα καποια πραγματα που ισχυουν για παιχτες στο FM
Ολοι ξερουμε οτι καθε παιχτης εχει current ability και potential ability.Το ποσο ο παιχτης θα εξελιχθει εξαρταται απο το ποσα CA(current ability) points εχει μεχρι να φτασει το PA.Βεβαια παιζουν και πολυ αλλοι παραγοντες μεσα αλλα κυριως ειναι αυτο.

Αναλογα με τη θεση που παιζει ο παιχτης καποια attributes εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα και καταναλωνουν περισσοτερα CA points απ οτι καποια αλλα μικροτερης βαρυτητας τα οποια καταναλωνουν ελαχιστα CA.Για παραδειγμα για εναν ST το 1 finishing καταναλωνει 3 points απ το CA(παραδειγμα δεν ειναι τοσο) ενω το marking καταναλωνει 0.3 ας πουμε...Αν ο παιχτης μπορει να παιξει σε περισσοτερες απο μια θεση τοτε τα attributes βαρυτητας "μοιραζοντε" ανα θεση...Ετσι ας πουμε αν ενας παιχτης μπορει να παιξει AML,ST αυτο σημαινει τωρα οτι το finishing δε θα καταναλωνει πλεον 3 μοναδες CA αλλα 2 ενω το crossing αν σε ενα σκετο ST κοστιζε 0.8 CA στον AML,ST θα κοστιζει 2 και στον σκετο AML 3...

Και εδω ειναι που θελω να καταληξω,και το κολπο της ολης υποθεσης.Ας πουμε οτι εχουμε ενα ST με CA 140 και PA 150 εχουμε μονο 10 CA ακομα περιθωριο να τον κανουμε καλυτερο.Αν τον προπονησουμε να μαθει να παιζει DC χωρις ομως να αλλαξουμε το προγραμμα προπονησης,θα προπονητε κανονικα ως ST απλα θα του βαλουμε να μαθει νεα θεση.Ενοειτε πως τα defensive attributes του θα πρεπει να ειναι χαμηλα.Οταν λοιπον μαθει τη νεα θεση,το CA ξαναυπολογιζεται απ το παιχνιδι γιατι πλεον τα επιθετικα του attributes δεν εχουν τοση βαρυτητα οση ειχαν πριν αφοθ πλεον μπορει να παιξει και σε αλλη θεση.Τα αμυντικα του πλεον attributes αποκτουν μεγαλυτερη βαρυτητα και καταναλωνουν περισσοτερο CA απο πριν,αλλα επηδει ειναι πολυ χαμηλα στην ουσια δε καταναλωνουν CA.Ετσι με αυτο το τροπο μολις ελευθερωσαμε αρκετα CA points για τον επιθετικο μας,τα οποια με τη προπονηση ως επιθετικος θα τα χρησιμοποιησει για να ανεβασει κι αλλο τα επιθετικα του attributes τα οποια πλεον κοστιζουν και λιγοτερο :wink: :wink:

Ελπιζω να με καταλαβατε!Γι αυτο βλεπουμε στο παιχνιδι παιχτες DL,WBL,ML,AML με ιδιο CA με εναν απλο AML να ειναι καλυτεροι...αφου συνηθως δεν εχουν πολυ καλα defensive attributes για να παιξουν DL,WBL ενω ταυτοχρονα τα AML abilities τους κοστιζουν λιγοτερα CA..
επισης καθε θεση εχει και μερικα free attributes,δηλαδη attributes που ειτε ειναι 1 ειτε 20 δε καταναλωνουν CA points...(η καταναλωνουν απειροελαχιστα).Τα atts αυτα ειναι τα εξης:

-All positions : Adaptibility, Controversy, Ambition, Determination, Loyalty, Pressure, Professionalism, Sportsmanship, Temperament, Consistency, Aggression, Important Matches, Injury Prone
Natural Fitness, Penalties, Corners, Long throws
-GK : All Technical, Creativity, Off the ball, Flair, Dirtiness, Work rate, Jumping, Stamina, Eccentricity
Rushing out, Punching
-DC : Crossing, Dribbling, Finishing, Long shots, Creativity, Off the ball, Flair, Teamwork
-DL/R : Dribbling, Finishing, Long shots, Off the ball, Flair, Influence
-WBL/R : Finishing, Heading, Long shots, Flair, Influence, Bravery
-DM/M/AM : Crossing, Heading, Marking, Flair, Influence, Jumping, Bravery
-ST : Marking, Tackling, Flair, Influence, Bravery

Αυτο που με εκπλησει περισσοτερο ειναι το marking-bravery στον DMC!κι ομως ισχυει...
Αυτα ειναι πολυ χρησιμα να τα ξερεται οταν βγαζεται προπονηση καθως μπορειτε να ανεβασετε πολλα attributes χωρις κοστος CA!

Τωρα οσον αφορα παιχτες που μπορουν να χρησιμοποιουν και τα 2 ποδια εχει γινει ενα test σε 3 σεζον...
το τεστ αυτο ηταν το εξης : 2 παιχτες με ακριβως ιδια χαρακτηριστηκα.Η διαφορα ηταν η εξης

παιχτης 1 : passing 19 , right only(or left only)
παιχτης 2: passing 14 , either foot

μαντεψτε...ο παιχτης 2 εκανε διπλασιες σε αριθμο πασσες και ειχε καλυτερο % pass completed!!
το τεστ αυτο εγινε σε παιχτες που αγωνιζοντε στον αξονα,οχι σε πλαγιους..εκει αποδειχτηκε το αντιθετο!οτι περισσοτερο μετραει να εχει καλυτερο attribute παρα να χρησιμοποιει και τα 2 ποδια αφου ετσι κι αλιως το 90% στις πασσες του γινοντε προς την ιδια κατευθυνση...
Επισης σε συστημα με γρηγορο tempo ο παιχτης που χρησιμοποιει και τα 2 ποδια εχει ακομα περισσοτερο πλεονεκτημα αφου μπορει να παιζει μπαλιες με τη μια γρηγορα ενω ο αλλος πρεπει να φερει τη μπαλα στο καλο του ποδι πρωτα...

Το ιδιο τεστ εγινε και σε επιθετικους και παλι ο επιθετικος που χρησιμοποιουσε και τα 2 ποδια ειχε περισσοτερα και πιο ευστοχα σουτ εστω και με λιγο χειροτερα attributes..Αυτο μαλλον εχει να κανει με το γεγονος οτι η αντιπαλη ομαδα χρησιμοποιει το show onto weaker foot...

Ετσι λοιπον λαβετε υποψιν σας ολα αυτα οταν βγαζεται ενα συστημα προπονησης και οταν διαλεγετε παιχτες να φερεται στην ομαδα οι οποιοι αγωνιζοντε στον αξονα :wink: Ξεχασα να πω πως το ποσο καλος ειναι ο παιχτης στο αλλο του ποδι(1-20) καταναλωνει αρκετα CA points(γι αυτο συνηθως ειναι και ενα κλικ κατω σε attributes) κατι ομως που δειχνει ποσο σημαντικο ειναι!

Υ.Γ Ολα τα παραπανω δε τα βρηκα μονος μου ουτε εκανα εγω τα τεστ,αλλα τα δανειστηκα απο δω και απο κει απο διαφορα forum και τα συγκεντρωσα εδω.Ελπιζω να σας φανουν χρησιμα
Last edited by Bravejohn on Thu Dec 04, 2008 2:06 pm, edited 2 times in total.
Luca Toni
Coach
Coach
Posts: 2519
Joined: Fri Feb 10, 2006 1:24 pm
Football Manager της ομάδας: δεν προλαβαίνω να παίξω....
Αγαπημένη Ομάδα: Ολυμπιακός,Barcelona,Lazio
Location: mind@budapest... body@γαλατσάκι
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ωραίος!! :wink: :wink:
laylow
Trialist
Trialist
Posts: 53
Joined: Sun Oct 22, 2006 11:35 am
Αγαπημένη Ομάδα: Vyzas Megarwn
Location: Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0

δηλαδη πρακτικα, αν εχεισ εναν κλασσατο striker με πολυ χαμηλα defence κτλ attributes τον βαζεισ να μαθει dc θεση για να αλλαξουν οι συντελεστες κ να εχεις μεγαλυτερο περιθωριο να κανουν max out τα επιθετικα του χαρακτηριστικα...?

μονο ενα πραγμα δεν υπολογισες....οι νεες θεσεις κοβουν ca aka καταναλωνεις ca, οπως ακριβως τα δυο ποδια ή το consistency. οταν μαθεις σε καποιον νεα θεση του κοβεις την δυνατοτητα να φτασει στο μεγιστο επιτρεπτο οριο καποια attributes.
Once a funk upon a time...
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

δηλαδη πρακτικα, αν εχεισ εναν κλασσατο striker με πολυ χαμηλα defence κτλ attributes τον βαζεισ να μαθει dc θεση για να αλλαξουν οι συντελεστες κ να εχεις μεγαλυτερο περιθωριο να κανουν max out τα επιθετικα του χαρακτηριστικα...?
Αυτο ακριβως...
μονο ενα πραγμα δεν υπολογισες....οι νεες θεσεις κοβουν ca aka καταναλωνεις ca, οπως ακριβως τα δυο ποδια ή το consistency. οταν μαθεις σε καποιον νεα θεση του κοβεις την δυνατοτητα να φτασει στο μεγιστο επιτρεπτο οριο καποια attributes.
αυτο δε το καταλαβα..ενοεις οτι το να ξερει καποιος μια θεση χρειαζεται CA points?δε νομιζω να ισχυει αυτο,αλλα ακομα και να ισχυει παλι εχεις κερδος αν κανεις μια κινηση οπως τη παραπανω που περιεγραψες..το λεω γιατι το εχω δει σε παραδειγμα...

edit : Το Consistency δε καταναλωνει CA points Απ οσο ξερω(κατα 99% ειμαι σιγουρος)
Pennywise
Backup
Backup
Posts: 760
Joined: Wed Apr 12, 2006 9:12 am
Football Manager της ομάδας: -
Αγαπημένη Ομάδα: Π.Α.Ο.Κ.
Status: -4-
Location: Thessaloniki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Τρομερη δουλεια! Ωραιος φιλε!
NYHC
TaXeroOla
Trialist
Trialist
Posts: 20
Joined: Mon Dec 01, 2008 10:49 pm
Football Manager της ομάδας: Olympiakos
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ωραία και (σχεδόν) κατανοητά, αλλά να ρωτήσω κάτι:
Το θεωρείτε σωστό να κάνετε τέτοια "κόλπα" για να καλυτερεύσετε έναν παίχτη;
Είναι δηλαδή managerial ικανότητα αυτό ή μήπως εκμετάλλευση ενός bug του παιχνιδιού;

Δεν είμαι σίγουρος και για αυτό ρωτάω. Εσείς πώς το βλέπετε;
Krazy
First Team Regular
First Team Regular
Posts: 1282
Joined: Fri Oct 19, 2007 10:16 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Σκόντα Ξάνθης - ΟΣΦΠ - ΡΕΑΛ Μ.
Location: Μεταξύ αγάπης και μίσους
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Eπειδή δεν κατάλαβα χριστό αλλά σίγουρα είναι κάτι καλό , πως ακριβώς μπορούμε να το εκμεταλευτούμε? :|
soterakis
First Team Regular
First Team Regular
Posts: 1379
Joined: Wed Dec 26, 2007 9:55 am
Football Manager της ομάδας: Fiorentina
Αγαπημένη Ομάδα: Anorthosis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

εκμετάλλευση του παιχνιδιού, αν θές ρεαλιστικότητα. (Μιλάω για το πρώτο)

Π.χ. αν ο Ronaldo αρχίσει να παίζει και center back σημαίνει ότι θα βελτιωθεί σαν εξτρέμ;

@ Κrazy

Αν τον προπονησουμε να μαθει να παιζει DC χωρις ομως να αλλαξουμε το προγραμμα προπονησης,θα προπονητε κανονικα ως ST απλα θα του βαλουμε να μαθει νεα θεση.Ενοειτε πως τα defensive attributes του θα πρεπει να ειναι χαμηλα.Οταν λοιπον μαθει τη νεα θεση,το CA ξαναυπολογιζεται απ το παιχνιδι γιατι πλεον τα επιθετικα του attributes δεν εχουν τοση βαρυτητα οση ειχαν πριν αφοθ πλεον μπορει να παιξει και σε αλλη θεση.Τα αμυντικα του πλεον attributes αποκτουν μεγαλυτερη βαρυτητα και καταναλωνουν περισσοτερο CA απο πριν,αλλα επηδει ειναι πολυ χαμηλα στην ουσια δε καταναλωνουν CA.Ετσι με αυτο το τροπο μολις ελευθερωσαμε αρκετα CA points για τον επιθετικο μας,τα οποια με τη προπονηση ως επιθετικος θα τα χρησιμοποιησει για να ανεβασει κι αλλο τα επιθετικα του attributes τα οποια πλεον κοστιζουν και λιγοτερο
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Δεν ειναι καθολου ρεαλιστικο φυσικα...ουτε bug ειναι βεβαια...ειναι κακος προγραμματισμος του παιχνιδιου και γενικα ισχυει εδω και πολυ καιρο...
Θα μου πεις τωρα αν θελω να κανω τσατσια υπαρχουν τοσοι editor απ το να καθομαι και να το προπονω σε νεες θεσεις κ.τ.λ
Εγω απλα το εγραψα για να παρετε μια γευση πως λειτουργει το παιχνιδι και πως 2 παιχτες με ιδιο current ability μπορει να μην εχουν καμια σχεση μεταξυ τους...ο ενας να ειναι 5 κλασεις παραπανω λογω των free attributes και του κολπου με τις νεες θεσεις...

ποσα D,AML/R εχετε δει στο παιχνιδι με χαλια tackling,positioning(DL attributes)?Η ιδια η SI χρησιμοποιει το συστημα αυτο...

Anyway,αν αφαιρεσεται το κολπο με τη νεα θεση που ειναι cheat(ποτε δε θα μαθεναμε τον ST μας να παιζει DC) γενικα τα free attributes ανα θεση που ανεφερα ειναι σημαντικα για οταν βγαζετε συστημα προπονησης...

Επισης αυτο το κολπο με τις θεσεις μπορει να βγει και αναποδα και να χειροτερεψει ενα παιχτη...
Αν για παραδειγμα εχετε ενα επιθετικο και δειτε οτι εχει καλο crossing,pace το πιο πιθανο ειναι να αποφασισετε(μεγαλο λαθος) να του μαθετε να παιζει και σαν winger...αφου βλεπετε οτι διαθετει τα απαραιτητα attributes...οταν ομως μαθει τη νεα θεση τα attributes αυτα θα εχουν πλεον μεγαλυτερη βαρυτητα και επηδει (σε αντιθεση με το παραδειγμα του DC που ειχε χαμηλα defending attributes) θα ειναι υψηλα,ο παιχτης θα χρειαζεται περισσοτερο CA για να διατηρησει τα attributes του και ειναι αναποφευκτο οτι θα αρχισουν να μειωνοντε...

Γι αυτο προσοχη οταν διαλεγετε νεα θεση για τους παιχτες σας :wink:
User avatar
mitsosvd
Director Of Football
Director Of Football
Posts: 5898
Joined: Sun Jun 04, 2006 11:26 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος
Location: Αθηνα
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Μαλλον γιαυτο ο υπολογισμος του C.A. ειναι τοσο καιρο επτασφραγιστο μυστικο.Αυτο με τον FC να πεφτει οταν γινετε AMR υσχυει παντως,το εχω παρατηρησει με τον aguero που απο worldclass μου εγινε αρχικα cultured kai μετα flaboyant
Post Reply

Return to “Γενική συζήτηση για το Football Manager 2009”