Το καλύτερο ελληνικό site για το Football Manager

Moderator: Moderators

 
User avatar
mitsosvd
Director Of Football
Director Of Football
Posts: 5507
Joined: Sun Jun 04, 2006 11:26 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος
Location: Αθηνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Mar 06, 2019 7:42 am

Οχι δεν ειναι αυθαιρετο συμπερασμα οτι εχει έλλειψη. Μετρηθηκε προσφατα και εχει χασει παρα πολυ πολυ μυϊκή μαζα. ταυτοχρονα γυμναζεται πολυ και δεν της πολυαρεσουν τα όσπρια. Γι αυτό λεω οτι δε βάζει μυαλο, επειδη δεν της αρεσουν τα φαγητα που επιτρέπεται να τρωει και δεν πιεζεται να τα φαει ωστε να μην εχει προβλημα. Συγγνωμη εαν παρεξηγηθηκε καποιος βιγκαν εδω μεσα, δεν εννοουσα οτι δεν βαζει μυαλο επειδη αλλαξε διατροφη. Δεν εχω προβλημα με τους βιγκαν, εχω και φιλους που ειναι βιγκαν.
Σοβαρα τωρα, εαν καποιος εχει αποψη για το ποια πηγη (σόγια καστανο ρυζι, αρακας κτλ) ειναι πιο πληρης σε αμινοξεα θα με βοηθουσε
 
User avatar
Geologos
Football Demi-God
Football Demi-God
Posts: 16857
Joined: Fri Nov 26, 2010 12:10 pm
Football Manager της ομάδας: AEK
Αγαπημένη Ομάδα: ΑΕΚ
facebook προφίλ: profile.php?id=100008432236794

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Mar 06, 2019 8:53 am

Το καλύτερο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι διατροφολόγος και μερικά καλά αξιόπιστα βιβλία. Έστω μόνο βιβλία. Μια σωστή ολοκληρωμένη βιγκαν διατροφη, είναι αρκετη για εναν υγιή οργανισμό και δεν χρειαζεται καποιου είδους διατροφικο συμπλήρωμα πέρα απο β12 στην πλειονοτητα των περιπτώσεων.

Δεν είναι θέμα προσβολής, απλά σκέψου ότι αν πχ πας μια μέρα στην αδερφή σου με 2 δίπλα πιτογυρα και μια κοκακολα και της πεις οτι ανησυχεις για την υγεια της λογω της διατροφής της, θα σκασει στα γέλια και δεν θα ακουσει τις συμβουλες σου οσο σωστες και να ναι.

Επίσης 1 καλό βιβλίο συνταγων βιγκαν είναι πολύ χρησιμο επισης. Λες δεν τρωει οσπρια, και φανταζομαι με την κλασική ένοια. Μπιφτέκι από ρεβύθια δοκίμασε πχ? Και υπάρχουν και αλλοι τρόποι να φας τα οσπρια, σε σαλατα πχ.

Τωρα για τροφές θα βρεις πρωτεινη σε οσπρια ρυζι κινοα ξηρους καρπους τοφου σογια βρωμη δημητριακα κ.α.

Sent from my SM-G935W8 using Tapatalk

 
User avatar
zidane72003
The God Of Football
The God Of Football
Topic Author
Posts: 56728
Joined: Wed Nov 26, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: Arsenal,Barca,OSFP,Juve
Αγαπημένη Ομάδα: BOUBOUZEL FC
facebook προφίλ: bill.sakkas.5
Status: Glasgow here i am
Location: Μεταξυ του πραγματικου και του δικου μου κοσμου

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Mar 06, 2019 11:08 am

Να γελάσει κάποιος επειδή θα πάς με πιτογυρα;τι διάλο δεν υπάρχουν χοντροί γυμναστές και γιατροί που καπνίζουν;;;

Πιτογυρα μανιτάρι και ολική πίτα από τα πιο γαμάτα και πλήρη γεύματα btw.

Μήτσο τι ακριβώς ψάχνεις;τη πιο ποιοτική εννοείς από θέμα πηγών; Σόγια περιλαμβάνουν πολλές πρωτεϊνες του εμπορίου ζωικές και είναι από τις χειρότερες ως η πιο φθηνή(υπάρχουν και έρευνες που που δείχνουν ότι οιστοργονιζει) Νομίζω ότι στάρι είναι η πιο ποιοτική. Σε κατάλληλα φόρυ θα βρείς ότι χρειάζεσαι μιας και εγώ έχω διαβάσει περιστασιακά και μόνο για κάποιες περιόδους fasting που χρειάστηκα.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk



Παοκ εισαι για να γουστΑΡΗΣ.

Δεν γ@μ@με οχι επειδη δε θελουμε,αλλα απο ιδεολογια.

ΡΕ ΖΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
 
thanasis10
National Manager
National Manager
Posts: 8469
Joined: Sat Oct 20, 2007 1:58 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Προοδευτική Έκρηξη Τούμπας Α.Ο
Status: ΘΑ ΤΟΝ ΜΕΘΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ!!!!
Location: Χαριλάου Τρικούπη 50, 10680, Αθήνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Mar 06, 2019 1:40 pm

Νομίζω ότι η πληρέστερη είναι ο συνδιασμός οσπρίων με ρύζι, όπου αλληλοσυμπληρώνονται τα αμινοξέα και παίρνεις πρωτεϊνη παρόμοια με του κρέατος. Οπότε φακόρυζο/φασουλόρυζο ftw.

Παίζουν πολλές βήγκαν συνταγές από όσπρια, πχ μπιφτέκια ρεβυθιού/φακής/φασολιών οπότε μπορεί να βολευτεί αν δεν μπορεί να φάει τις κλασσικές συνταγές.

Επίσης και ο σίδηρος θέλει πολύ προσοχή. Μαϊντανος φρέσκος ftw για αυτό.

Έκανα και εγώ μια 6μηνη στροφή στην χορτοφαγία. Καλή φάση και την στηρίζω. Αν δεν είχα κάποιες διατροφικές ανάγκες όπου έπρεπε να τρώω κρέας θα το συνέχιζα.
 
User avatar
mitsosvd
Director Of Football
Director Of Football
Posts: 5507
Joined: Sun Jun 04, 2006 11:26 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Παναθηναικος
Location: Αθηνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Thu Mar 07, 2019 7:57 am

Ναι πληρεστερη εννοουσα. Ναι οκ βρισκει συνταγές για διαφορα μπιφτέκια που δεν τις πετυχαινει ιδιαιτερα, βρηκε και μακαρονια ρεβυθιου, αλλα η ευκολία της σκονης δε συγκρινεται, μπορει να κανει ολα τα γεύματα πρωτεϊνούχα
 
User avatar
vandervaggos
The God Of Football
The God Of Football
Posts: 25169
Joined: Fri Dec 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: Unemployed
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Status: ▒▓█▀Π▄▀▄Α▀▄▀Ο▄▀Κ▄▀█▓▒
Location: Στο Γιού Κέι που λεν' κι στο χωριό μ'
Contact:
Send message

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 12:28 pm

Έχει κάνει κανένας διαλειμματική δίαιτα ή έχει άποψη επί του θέματος;



Το εχει γυρισει η αδερφη μου στο βιγκανισμο και πραγματικα ωρες ωρες νομιζω θα λυποθιμησει, ενω εχει χασει παρα πολυ μυικη μαζα. Μυαλο δε βαζει
Μπορεί όμως να κερδίσει το βραβείο Δαρβίνου.

καφρίλα :oops:
 
User avatar
geoliol
Youth Pro
Youth Pro
Posts: 286
Joined: Sat Nov 24, 2007 7:06 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Π.Α.Ο
Location: Αθήνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 12:48 pm

τι στοχο εχεις ακριβως;;
 
User avatar
kalitzaros
Manager
Manager
Posts: 4534
Joined: Fri Oct 18, 2013 9:10 am

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 1:13 pm

ερευνες λενε οτι εχει πολλα ωφελη και βοηθαει στο στεγνωμα συν οτι βελτιωνει την αναβολικη διαδικασια

δεν την εχω δοκιμασει αλλα σκεφτομαι να το κανω καπου τον επομενο φλεβαρη. εχω 2 γυμναστες στο στενο μου κυκλο και ειναι θετικα προσκείμενοι στην διαλειμματικη νηστεια)

αυτο που με προβληματιζει εμενα ειναι οτι αμα γυμναζεσαι το βραδυ αργα τοτε μετα την προπονηση δεν θα πρεπει να φας τιποτα για να καλυψεςι αυτο το παραθυρο των ωρων που ερχεται σε αντιδιαστολη με το μεταπροπονητικο γευμα και την αμεση προσληψη πρωτεινης.
Hoc est simplicisimum —contestó él—: porque estoy loco
 
User avatar
geoliol
Youth Pro
Youth Pro
Posts: 286
Joined: Sat Nov 24, 2007 7:06 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Π.Α.Ο
Location: Αθήνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 2:34 pm

και εγω εχω μπει αρκετες φορες σε σκεψη να την δοκιμασω ειδικα τετοια περιοδο αλλα αν η δουλεια σου ειναι πρωινη και χρειαζεται ενεργεια δεν ξερω κατα ποσο θα σε βολεψει... οπως επισης αν δουλευεις απογευμα πως θα ανταπεξελθεις στο γυμναστηριο σε πρωινες προπονησεις...

μετα ειναι και ενας αλλος παραγοντας οταν κανεις το πρωτο γευμα να σπασεις την νηστεια μην σε πιανει κανα σοκ και κατεβαζεις οτι βρεις μπροστα σου που ουσιαστηκα δεν θα εχει νοημα ολη η νηστεια
 
User avatar
vandervaggos
The God Of Football
The God Of Football
Posts: 25169
Joined: Fri Dec 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: Unemployed
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Status: ▒▓█▀Π▄▀▄Α▀▄▀Ο▄▀Κ▄▀█▓▒
Location: Στο Γιού Κέι που λεν' κι στο χωριό μ'
Contact:
Send message

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 4:00 pm

Έχω 5-6 παραπανήσια κιλά αλλά η διατροφή μου και η ζωή μου είναι καλά μπαλανσαρισμένη προς το παρόν οπότε δεν έχω κάποιον άμμεσο στόχο. Αν μπορούσα να κάνω κάποιες από αυτές τις δίαιτες εύκολα, τότε γιατί όχι;
Δηλαδή τώρα εγώ τρώω βραδινό στις 8 και πρωινό 6 το πρωί. Θα μπορούσα να τα αλλάξω και να το κάνω 7 με 7 εύκολα. Και από όσα διαβασα, δεν έχει σημασία αν κοιμάσαι αυτές τις ώρες που δεν τρως. Δεν θα αλλάξω τις θερμίδες που παίρνω, αλλά αναρωτιέμαι αν θα αλλάξει κάτι.
 
User avatar
geoliol
Youth Pro
Youth Pro
Posts: 286
Joined: Sat Nov 24, 2007 7:06 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Π.Α.Ο
Location: Αθήνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Wed Jun 19, 2019 8:27 pm

δηλαδη τωρα εισαι στις 10 ωρες ''νηστειας'' τι μπορει να αλλαξει με δυο ωρες παραπανω... εγω ειμαι υπερ τι τον βολευει τον αλλο ειτε κανει 3 γευματα ειτε 7 σημασια εχουν οι θερμιδες και τα μακροθεπτρικα που λαμβανει...
 
User avatar
vandervaggos
The God Of Football
The God Of Football
Posts: 25169
Joined: Fri Dec 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: Unemployed
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Status: ▒▓█▀Π▄▀▄Α▀▄▀Ο▄▀Κ▄▀█▓▒
Location: Στο Γιού Κέι που λεν' κι στο χωριό μ'
Contact:
Send message

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Thu Jun 20, 2019 8:19 am

Δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει κάτι, γι αυτό ρωτάω να μάθω :P
 
User avatar
kalitzaros
Manager
Manager
Posts: 4534
Joined: Fri Oct 18, 2013 9:10 am

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Thu Jun 20, 2019 9:31 am

μια σημειωση, οταν μιλαμε για διαλειμματικη νηστεια μιλαμε για 16 ώρες νηστειας. οχι 10, 12
Hoc est simplicisimum —contestó él—: porque estoy loco
 
User avatar
geoliol
Youth Pro
Youth Pro
Posts: 286
Joined: Sat Nov 24, 2007 7:06 pm
Αγαπημένη Ομάδα: Π.Α.Ο
Location: Αθήνα

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Thu Jun 20, 2019 9:57 am

ετσι ακριβως... εγω αποτι εχω διαβασει γιαυτο το τροπο διατροφης ειναι οτι ειναι πολυ καλος για την υγεια λογο της ''νηστειας''... για απωλεια κιλων οποιο στυλ διατροφης και να κανεις αν τρως λιγοτερες θερμιδες αποτι καις το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις
 
User avatar
kalitzaros
Manager
Manager
Posts: 4534
Joined: Fri Oct 18, 2013 9:10 am

Re: Γυμναστική/αθλητισμός & διατροφή

Thu Jun 20, 2019 10:27 am

προσοχη, εχει σημασια να μην τρως που λιγότερες γιατι ο οργανισμος μπαινει σε μοουντ διατηρησης του λιπους. (οι πολυ λιγότερες θερμίδες ειναι ρεντ αλέρτ για τον οργανισμο) πρεπει να τρως λιγο λιγότερες και να το πας χαλαρα. αν πχ χρειαζεσαι 2,500 θερμιδες την ημέρα μην τρως 1500 γιατι θα πετυχεις αλαλ αποτελεσματα απο τα επιθυμητα.

επισης μεγαλη σημασια εχει το πως σπας τις θερμιδες σε πρωτεινες/υδατανθρακες και λιπη.
Hoc est simplicisimum —contestó él—: porque estoy loco